گزارش سال آپارات منتشر شد؛ رشد 53 درصدی و 60 میلیون کاربر یکتا!
آپارات بزرگترین پلتفرم اشتراک ویدئوی ایران و یکی از اصلیترین بازیگران حوزه محتوای دییجتال و تبلیغات دیجیتال گزارش عملکرد و روند رشد و تغییرات خود را به همراه آمار و ارقامی در گزارش سال ۱۳۹۹ (تیر ۹۹ تا تیر ۱۴۰۰) خود منتشر کرده است.
به گزارش روابط عمومی آپارات، گزارش سالانه آپارات مشتمل بر ۸۱ صفحه به صورت اینفوگرافی منتشر شده است. که این گزارش به صورت رسمی به آمارهایی میپردازد که به مجموعه فعالیتهای آپارات از تیر سال ۱۳۹۹ تا تیر ۱۴۰۰ اشاره دارد.
فایل کامل گزارش را میتوانید از اینجا دانلود کنید.
کاربرانی که در حوزه تولید محتوای ویدئویی، بازاریابی یا تبلیغات فعالیت میکنند، میتوانند با مطالعه این گزارش به اطلاعات مفیدی در خصوص رفتار رسانهای کاربرهای ایرانی برسند. طبق این گزارش آپارات با ۳۰۰ گیگابیت در ثانیه، یکی از مهمترین بزرگراههای اینترنتی کشور است.
در این مطلب دیام برد چکیدهایی از مهمترین نکات این گزارش را از منظر دیجیتال مارکتینگ آوردهایم که در ادامه به بررسی این گزارش میپردازیم.
برخلاف آنچه انتظار میرود پرترافیکترین روزهای هفته در سایت آپارات روزهای یکشنبه و دوشنبه بوده است که در ساعات ۱۲ ظهر الی ۱۶ بیشترین میزان بازدید از سایت را به خود اختصاص داده است.
از بین تمامی ۲۱ دستهبندیهای موجود در آپارت این شش دستهبندی بیشترین استقبال را در میان کاربران داشتهاند.
نمودارها نشان داد که بیش از ۳۸ درصد کاربران آپارات بین ۱۸ تا ۳۴ سال سن دارند.
بیشترین میزان رشد آپارات در سال ۹۹ مربوط به بخش آپلود ویدیو توسط کاربران بوده است که این نشان از استقبال مخاطبان از این پلتفرم دارد. همچنین مدت زمان تماشای ویدیوها در ماه هم افزایش چشمگیر ۷۷درصدی داشته است.
برای اطلاعاتی درخصوص رفتار رسانهای کاربرهای ایرانی و همچنین، قابلیتهای جدید پلتفرم آپارات میتوانید فایل کامل گزارش را از اینجا مطالعه کنید.
در صورت تمایل میتوانید نقطه نظرات یا سوالات خود را برای ما کامنت کنید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in