پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (10-16 خرداد)

نیما احمدی نیما احمدی
17 خرداد 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (10-16 خرداد)
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پایان هر هفته، خلاصه‌ای از اخبار بازایابی دیجیتال ایران و جهان را با شما باشتراک می‌گذاریم تا در صورتی که در طول هفته وقت نکردید در جریان اخبار جدید این حوزه قرار بگیرید، یکجا و خلاصه اخبار را بخوانید. با ما همراه باشید.

۱. اینستاگرام در حال تست قابلیت Double Story

دو ردیف شدن استوری‌ها به منظور تعامل بیشتر کاربران با استوری توسعه داده شده است.

تغییرات اینستاگرام

۲. گوگل الگوریتم رتبه‌بندی وبسایت‌ها را تغییر می‌دهد.

این تغییر بیشتر بر تجربه کاربری در وبسایت‌ها، شامل لود شدن سریع وبسایت، موبایل فرندلی بودن و ران شدن بر روی پروتکلhttps  تمرکز دارد. همچنین این آپدیت تا قبل از سال 2021 اعمال نمی‌شود.

تغییرات گوگل

۳. گوگل در حال انجام تستی است که در نتایج جستجوی یوتیوب، صفحات وب را نیز نمایش دهد.

کاربران می‌توانند انتخاب کنند که وارد همان وبسایت پیشنهادی شوند یا گوگل سایر وبسایت‌ها را در صفحه‌ای مجزا به آن‌ها نمایش دهد.

بخوانید  بابک کاظمی: تنها ۲۷درصد از برندهای ایرانی به تحقیقات بازار تمایل دارند
پاکت
به اشتراک بگذارید:
نیما احمدی
نیما احمدی
در طی چند سال فعالیت تو دنیای مارکتینگ فهمیده‌ام که همیشه باید بر اساس دیتا حرکت کنم. برای به‌روز نگه داشتن تخصصم تو DM Board می‌نویسم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین