پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

4 قابلیت جدید و کاربردی برای قسمت Insight گوگل ادز در نظر گرفته شد

زهرا محبی زهرا محبی
2 آذر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
4 قابلیت جدید و کاربردی برای قسمت Insight گوگل ادز در نظر گرفته شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل ادز برای افزایش فروش کسب‌وکارها در تعطیلات کریسمس 4 قابلیت جدید و کاربردی را به صفحه اینسایت خود اضافه کرده است. طبق آماری که گوگل از پایگاه داده خود به دست آورده است، امسال افراد 53 درصد تمایل بیشتری به خرید آنلاین نسبت به سال قبل دارند! همین مهم باعث شده است که گوگل ادز از دیتای خود در راه تقویت فروش استفاده کند و کسب‌وکارها را به سمت رونق بیشتر ببرد.

این 4 قابلیت جدید گوگل ادز به شرح زیر هستند:

  • پیش‌بینی تقاضا
  • اینسایت و اطلاعات علایق مشتری
  • اینسایت مخاطبان
  • آمار تاریخچه تغییرات و حراج در جریان

این موارد جدید در راستای هدفمندتر کردن استفاده از دیتاهاست و قرار است کمپین‌های تبلیغاتی را به سمت نتیجه‌دار شدن ببرد. در هفته‌های بعد شاهد اضافه شدن این چهار قابلیت خواهیم بود و جزییات این قابلیت‌ها را می‌توانید در دی‌ام برد دنبال کنید.

بخوانید  مدیرکل برند دیجی‌کالا: فروشگاه حضوری دیجی‌کالا، اولین فروشگاه تجربه‌محور است
پاکت
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین