پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

علی‌بابا به سایت، اپلیکیشن و بلاگ خود جایگاه تبلیغاتی اضافه کرد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
12 خرداد 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
علی‌بابا به سایت، اپلیکیشن و بلاگ خود جایگاه تبلیغاتی اضافه کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سفرهای علی‌بابا امکان حضور برندها برای تبلیغات در رسانه‌های این مجموعه را فراهم کرد.

طبق گزارش روابط عمومی علی‌بابا، این مجموعه قرار است ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را برای استفاده تبلیغاتی سایر برندها افزایش دهد. علی‌بابا همچنین آمادگی خود را برای دریافت تبلیغات در لندینگ پیج‌های وبسایت، محتوا و بنر مجله گردشگری، بنر صفحه اصلی وبسایت و اپلیکیشن برای تمامی محصولات، بنر پیش از نمایش نتایج با امکان انتخاب مبدا و مقصدهای گوناگون، بنر بعد از خرید، ایمیل، اس‌ام‌اس مارکتینگ، پوش نوتیفیکیشن و شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است.

به گفته روابط عمومی علی‌بابا، این مجموعه در سال گذشته ۲۰۰ میلیون بازدید وبسایت و اپلیکیشن و ۵۵ میلیون بازدید برای مجله گردشگری داشته است؛ این در حالی است که این پلتفرم در سال گذشته علاوه بر بازار آنلاین، وارد بازار آفلاین نیز شده و سطح ارتباط خود را با مخاطبان از فضای آنلاین فراتر برده است.

شیوه قیمت‌گذاری نیز بر اساس سگمنتی است که در علی‌بابا انتخاب می‌شود. این رسانه‌ها، بستری برای شرکت‌ها (به ویژه شرکت‌های مرتبط با حوزه سفر و گردشگری) ایجاد می‌کنند تا بتوانند ارزش‌های برند و ویژگی‌های محصولاتشان را در معرض دید مخاطبان بگذارند.

راه ارتباطی برای این ظرفیت‌های تبلیغاتی ایمیل ads@alibaba.ir است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین