پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
15 اسفند 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مروری بر کمپین ۳۶۰ درجه «سبیل» ازکی؛ سبیلی آبی از سوشال مدیا تا رادیو و تلویزیون
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمپین ۳۶۰ «سبیل» ازکی با هدف رساندن پیام امکان خرید اقساطی در کانال‌ها گوناگون اجرا شد. بخش محیطی این کمپین در دو فاز تیزینگ و اوپنینگ اجرایی شد که تیزینگ آن از تاریخ ۲۳ بهمن آغاز شد و تا ۳۰ بهمن ادامه داشت و در ادامه این کمپین وارد فاز اوپنینگ و اصلی خود شد که را از تاریخ یکم اسفند آغاز، و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

محور‌های اصلی این کمپین در سه بخش ایده، مسکات سبیل ازکی و کپی قرار گرفته‌اند. ایده‌ و پیام «سبیل گذاشتم گرو»ازکی، به مشتریان ضمانت می‌دهد تا بدون چک و بدون سفته و بدون سود اقساطی خرید کنند. سبیل مسکات ازکی با هدف بهبود تعامل و ارتباط با مخاطبین طراحی شده است. همچنین بخش دوم کپی، «قسطی بگیر بیمه رو» با هدف دعوت به اقدام خرید قسطی بیمه با ازکی اجرا شده است.

لازم به‌ذکر است که به‌جز تبلیغ‌های محیطی، در سایر مدیاهای تبلیغاتی، جمله‌ی «بی‌سود، بی‌چک، بی‌سفته» هم در کپی کمپین استفاده شده است.

تاچ‌پوینت‌های کمپین، از سوشال مدیا تا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

این کمپین به‌صورت ۳۶۰ درجه و به‌صورت گسترده در کانال‌های گوناگونی اجرا شده است. به‌صورت خلاصه به مرور آنها می‌پردازیم:

صداوسیما

  • تیزر تلویزیونی: تبلیغ تلویزیونی این کمپین که به‌صورت یک تیزر تلفیقی (رئال + 3D motion) پخش شده است و مدت زمان آن ۳۰ ثانیه بوده است.

  • زیرنویس تلویزیونی

  • رادیو

محیطی

تبلیغات محیطی کمپین «سبیل» ازکی به‌صورت بیلبورد در دو فاز تیزینگ و اپنینگ طراحی و اجرا شد.

سوشال‌مدیا: از CGI تا AR سبیل در سوشال‌مدیا

کمپین سبیل ازکی در فضای سوشال مدیا بسیار فعال بوده است و اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است؛ از ساخت ویدیوی استاپ موشن گرفته تا استوری اینفلوئنسرها با سبیل فیلتر AR. ازکی همچنین از CGI نیز بهره برده است. همچنین در فاز تیزینگ این کمپین نیز ویدیوی با عنوان «سبیل آبی‌ها در شهر نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

سبیل آبی‌ها

استوری اینفلوئنسرها با سبیل فیلتر AR اینستاگرام

نمایی از ویدیو CGI جابجایی سبیل با تریلی

eCRM

در eCRM نیز کمپین سبیل ازکی فعال بوده است و با استفاده از پیامک، ایمیل و وب‌پوش نیز تبیلغ کرده است.

سایت ازکی

ازکی به‌ مناسبت کمپین سبیل، در سایت خود نیز تغییراتی اعمال کرده است که این تغییرات عبارتند از:

  • لوگو موشن سبیل به‌جای لوگو Azki

  • بنر کمپین در هوم پیج
  • بنر در وبلاگ ازکی

سبیل در دفتر ازکی

فضای دفتر ازکی نیز تحت تاثیر این کمپین نیز قرار گرفته است. ازکی کمپین «سبیل» را به ساختمان خود برده و تمام نمادها و المان‌های سبیل را در دفتر نصب کرده است، همچنین به تمام کارکنان شرکت ماسکی با سبیل آبی داده تا از آن استفاده کنند؛ همچنین بنرهایی با نماد سبیل آبی و با شعار«بی‌سود، بی‌چک، بی‌سفته»و «سبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو» در ساختمان نصب کرده است.

در آخر باید اشاره کرد که این کمپین ازکی، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های این مجموعه است و باید منتظر نتایج این کمپین پس از اتمام آن باشیم.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین