پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار برندینگ

در برند رفرش بیت‌پین چه اتفاقی افتاد؟ 

جمال احمدی جمال احمدی
11 خرداد 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در برند رفرش بیت‌پین چه اتفاقی افتاد؟ 
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت پین یکی از صرافی های رمز ارزی است که برند رفرش داشته است. در این خبر بخش‌هایی که برند بیت پین در خود تغییر داده را بررسی اجمالی خواهیم کرد. 

اساسا برند رفرش‌ها تلاش می‌کنند تا رنگ و بوی تازه‌ای به برندها بدهند. در برند رفرش‌ها بیش از آنکه ذات برند مورد تغییر باشد این امکانات و چهره برند است که تغییر می‌کند. برند رفرش‌ها تلاش می‌کنند تا به پویایی محصول و برند اشاره کنند و داینامیک جدیدی را به برند تزریق کنند. برند رفرش‌ها چهار بخش بیرونی دارند. 

یک: پیام اصلی برند رفرش

پیام باید در برگیرنده همه قسمتهای برند رفرش باشد. و تلاش کند تا برند را به سطح بعدی پرتاب کند. 

دو: تغییرات لوگو و هویت بصری

تغییرات در هویت بصری باید همسو با پیام باشد و از طرفی سبب ایجاد جذابیت برای کاربر بکند. تغییرات باید به خدمت کسب و کار باشند و فقط مبنای زیباشناسانه نباید داشته باشد. 

سه: تغییرات محصولی 

تغییرات محصول بیشتر در جهت افزایش امکانات و فیچرهای محصولی است تا درک کاربر از محصول بهتر شود و کاربران چسبندگی بیشتری با محصول داشته باشند. 

چهار: نحوه انتقال پیام برند رفرش 

در مورد استراتژی انتقال برند رفرش کارهای مختلفی می‌تواند صورت بگیرد. که این بستگی به برند و جاهایی دارد که در آنها نیاز به شنیده شدن دارد.

حال که با چهار بخش برند رفرش آشنا شدیم سراغ برند رفرش بیت پین می‌رویم. و سعی می‌کنیم از ابعاد گفته شده این برند رفرش را مورد بررسی قرار بدهیم. 

پیام اصلی برند رفرش

جمله اول برند رفرش بیت پین در توییتر این است « تجربه ای نو برای خلق تجربه نو». در متن توییتی که بیت پین زده تاکید بر بازآفرینی است. بیت پین مفهوم بازآفرینی را با اشاره به هویت بصری جدید و در جهت تطبیق پذیری و توسعه پذیری معنی کرده است.  بیت پین در این پیام اشاره کرده که تغییرات بصری برای هم راستای با فضای دیجیتال و تبلیغات صورت گرفته است. این موضوع نیاز به بررسی دارد که چطور تغییرات بصری در ارتباط با تبلیغات قرار دارد. 

تغییرات لوگو 

تغییرات لوگو و تایپو گرافی در لوگوی جدید بیت پین مشهود است. لوگو یکپارچه تر شده و المانهای نقطه از آن حذف شده است. در ویدیو برندی که بیت پین منتشر کرده همه چیز در خدمت ریتم قرار دارد. با دیدن ویدیو برند بیت پین در مورد نشان جدید متوجه میشویم که بیت پین ریتم را از دل بازار پرنوسان رمز ارزها دنبال میکند و سعی دارد با پویایی در این بازار حاضر باشد. تایپوگرافی نیز تغییر پیدا کرده و انحنای بیشتری بر نوشته ها پیاده شده که سبب شده نوشته دلپذیرتر شود. کمی نوشته انگلیسی خوانا نیست و شاید بهتر میبود که شفافیت بیشتری نوشته‌ها داشته باشند.

تغییرات محصولی 

تغییرات در بازآفرینی بیت‌پین شامل محصول تغییرات در محصول شده است. در تصویری که روابط عمومی منتشر کرده به تغییرات محصول اشاره شده است.  تغییراتی شامل بهبود قابلیت‌های قبلی پلتفرم معاملات بیت‌پین در کنار ارائه ویژگی‌های جدید، شامل بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، صفحه ترید جدید و حرفه‌ای، کاهش کارمزد و افزایش سرعت واریز یا برداشت، از جمله این تغییرات بوده است. مهمترین نکته در مورد تغییرات محصولی این است که بیت پین خود را با گذشته خود مقایسه کرده و از این تغییر واهمه نداشته است. کمتر برندی اینکار را میکند و نسخه جدید خود را مقابل نسخه قبلی می‌گذارد. این کار علاوه بر نشان از شهامت تیغ دو لبه ای است و شاید کاربران موارد ناقص بیت پین قبلی بیشتر به چشم شان می‌آید.

نحوه انتقال پیام برندرفرش: 

بعد از ارائه اولیه برند رفرش بیت پین،‌ توییتی در مورد حرفه‌ای ادامه بده زده شد. این توییت همراه با ویدیویی منتشر شده که تاکید بر فیچرهای محصولی دارد. به بررسی اخبار بیت پین که می پردازیم متوجه میشویم تاکید بیشتر بر فیچرهای محصولی بیت پین بوده و تلاش بر این است که محصول بیشتر نزد مخاطبان معرفی شود. 

جمع‌بندی: 

برند رفرش بیت پین را باید از آن دسته برند رفرشهای در خدمت محصول بیشتر قلمداد کرد که کمتر رنگ و بوی تبلیغات به خود گرفته است. و بیشتر تلاش بر این است تا از نظر عملکردی برند جلو بیافتد. 

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
جمال احمدی
جمال احمدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

مبلمان اداری شاریس
مبلمان اداری شاریس

بسیار عالی بود ممنون

پلاتین