پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار روابط عمومی گزارش‌ها

رهبران کسب‌وکارها در زمان بحران چطور مطمئن گام بردارند؟ گزارش شرکت راهکار مدیریت Momentive

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 آذر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رهبران کسب‌وکارها در زمان بحران چطور مطمئن گام بردارند؟ گزارش شرکت راهکار مدیریت Momentive
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت راهکار مدیریتی Momentive گزارشی را در زمینه مدیریت بحران منتشر کرده است. عنوان این گزارش «رهبران کسب‌وکارها در زمان بحران چطور گام مطمئن بردارند» بوده و در پاییز امسال در ۴ فصل ارائه شده.

نسخه کامل این گزارش را از این لینک می‌توانید دریافت کنید. ما در این مطلب در ادامه مهم‌ترین بخش‌های این گزارش را پوشش داده‌ایم، تا در این برهه حساس کسب‌وکارهای بتوانند بکمک Insight های آن مسیر درست را انتخاب و تصمیمات بهتری بگیرند.

بر اساس این گزارش بیش از یک چهارم رهبران کسب‌وکارها گفته‌اند که شرکت‌هایشان در صورت بوجود آمدن یک بحران، آن را با عدم واکنش، واکنش فراتر از حد لازم، یا واکنش اشتباه پاسخ خواهند داد. این نگاه واقع‌بینانه احتمالا درباره کسب‌وکارهای ایرانی هم صدق می‌کند. چراکه در مواقع بحران کم شاهد واکنش‌های اشتباه از سوی برندها نبوده‌ایم.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که ۶۲ درصد از رهبران کسب‌وکار در زمان رکود، بهینه سازی محصولات و خدمات موجود را نسبت به راه‌اندازی چیزی جدید در اولویت قرار می‌دهند. ضمنا تقریبا نیمی از رهبران کسب و کار می گویند که در زمان بحران تحقیقات بیشتری انجام می دهند.

یافته‌های گزارش:

مهم‌ترین نیازمندی تیم‌ها در زمان بحران چیست؟

تدوین یک استراتژی روشن و مجموعه ای از اولویت‌ها ۶۲٪

سیستم بازخوردگیری مداوم ۴۸٪

آموزش اقدام سریع ۴۵٪

ابزارها و سیستم‌های کمک به تصمیم گیری ۴۲٪

داده و insight برای اقدام ۳۸٪

 

اولویت‌های اصلی کسب‌وکارها در دوران رکود چه باید باشد؟

بینش تازه ای در مورد بازار و مشتریان جمع آوری کنید

محصولات و خدمات موجود را بهینه‌سازی کنید

روی مشتریان مشتریان فعلی تمرکز کنید

کمپین‌های در حال اجرا را بهینه‌سازی کنید

روی آموزش نیروی انسانی تمرکز کنید

همچنین بخوانید: راهنمای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

در دوران رکود درباره چه مواردی تحقیق و ریسرچ کنیم؟

تحقیقات بازار و بررسی رقبا

تحقیق درباره کمپین‌ها

تحقیق پیرامون رفتار خریدار مشتریان

تحقیق پیرامون تجربه مشتری

تحقیق راجع به توسعه محصول جدید

تحقیق پیرامون جایگاه برند و ادراکات مشتریان از برند

شما می‌توانید فایل کامل این گزارش را از این لینک دانلود کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

محمد مهدی پدرام
محمد مهدی پدرام

عالی هستید واقعا

ساندویچ پانل
ساندویچ پانل

واقعا نکات کلیدی و مهمی بودن این نکات هیچ جا پیدا نمیشه مگر با تجربه البته اینجا که دیدم این موارد به خوبی گفته شده لذت بردم خیلی هاشو بلد بودم خیلی هاش هم بلد نبودم و یاد گرفتم ممنون از این مطلب بسیار خوب شما عالی بود.

پلاتین