پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

در کمپین تولد ده سالگی خانومی ۶۰۱ هزار کالا فروخته شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
18 مرداد 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در کمپین تولد ده سالگی خانومی ۶۰۱ هزار کالا فروخته شد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

کمپین تولد ده سالگی خانومی را در سه استان تهران، مازندران و گیلان اجرا شد و در پی آن این مجموعه اعلام می‌کند که ۶۰۱ هزار کالا فروخته است.

خانومی کمپین تولد دهمین سالگرد تاسیس خود را با کمپین « تولد ده سالگی» و با شعار «تولد خانومی تو هم دعوتی» در بازه زمانی ۱۷ روزه (از ۲۱ خرداد تا ۶ تیر) اجرا شد. این برند در کمپین تولد ده سالگی‌اش بیش از ۲۰ هزار نوع کالا از ۸۰۰ برند مختلف را عرضه کرد. در این تولد تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی خانومی تا ۴۹ درصد تخفیف داشتند که در مجموع با ۴۵ میلیارد تومان تخفیف تعداد ۶۰۱ هزار کالا از این برند به فروش رسید.

تولد خانومی در تهران، مازندران و گیلان

به گزارش تیم روابط‌عمومی این مجموعه، همزمان با کمپین تولد خانومی، یک کمپین تبلیغاتی در ۳ استان تهران، مازندران و گیلان با همکاری برندهای هیدرودرم، وچه و ویکتوریا رز برگزار شد. این برند در این سه استان، بیش از ۱۰۰ بیلبورد اجاره و سه برند معروف از محصولاتش را تبلیغ کرده است. همچنین تبلیغات دیجیتال خانومی در پلتفرم‌های مختلف ۳۷۴ میلیون بار دیده شده است و ۸۲۹ هزار نفر نیز از گردونه شانس خانومی استفاده کردند.

حضور ۳ میلیون کاربر یکتا 

بر اساس آماری که خانومی ارائه داده، این برند، تقریبا ۳ میلیون کاربر یکتا و بیش از یک‌ونیم میلیون مشتری یکتا دارد. همچنین آمار نرخ تبدیل روز اول حراج نیز ۶/۶ درصد اعلام شد. پیش از این خانومی در گزارش سالنه خود اعلام کرد که سهم ۶۰ درصدی از بازار خرید انلاین لوازم آرایشی بهداشتی را در اختیار دارد و بیشترین سهم از فروش محصولات فروشگاه خانومی یعنی ۶۶ درصد مربوط به دسته کالاهای مراقبت از پوست و مو است. محصولات آرایشی با ۲۴ درصد و عطر و ادکلن و بهداشت شخصی هر کدام با ۵ درصد با اختلافی نسبت به محصولات مراقبت از پوست در رتبه‌های بعدی بیشترین سهم از فروش قرار دارند.

این مجموعه اعلام کرده در این کمپین ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب در صفحه اینستاگرام خانومی حضور داشتند و ازنتایج این کمپین ایجاد ۳۶ میلیون ایمپرشن بود.

همکاری خانومی با ۵ برند

خانومی اعلام می‌کند برای برگزاری کمپین تولد ده سالگی خود با ۵ برند میوگلد، کوییز آو کینگز، طاقچه، استودیو مدریک و ساین اسکین نیز با این مجموعه همکاری داشتند.

میوگلد و ساین اسکین

میوگلد به مناسبت تولد ۱۰ سالگی خانومی، مجموعه‌ای اختصاصی از طلا و با الهام از تم تولد خانومی یعنی رنگ صورتی و طرح لوازم آرایشی طراحی کرد. این مجموعه شامل ۱۲ قطعه از طرح‌های اختصاصی تولد خانومی بود که در ویترینی اختصاصی در سایت و تمام شعبه‌های فیزیکی میوگلد در معرض دید عموم قرار گرفت. در طول این کمپین برند ساین اسکین هم با تقدیم هدیه به خریداران این مجموعه همراه تولد خانومی بود.

کوییز آو کینگز

کوییز آو کینگز به مناسبت تولد ۱۰ سالگی خانومی از فصل اختصاصی کوییز پلاس با نام «کوییز آو کویینز» رونمایی کرد. در این فصل سوالات اختصاصی حوزه آرایشی بهداشتی و زیبایی در دسته‌بندی‌های مختلف به مخاطبان نمایش داده شد. همچنین برای اولین‌بار لوگوی بازی کوییز آو کینگز با آواتار زنانه بازطراحی شد که این بازی از کمپین تولد خانومی را افزایش داد.

طاقچه

در همکاری با طاقچه مراقبت از خود و ارتباط بین سلامت ظاهری و باطنی به عنوان پیام اصلی کمپین انتخاب شد و تمرکز اصلی ما تلاش برای انتقال این مفهوم بود که در زمان مورد نیاز برای مراقبت از پوست می‌توان به یک کتاب صوتی هم گوش داد. بخش‌های سوشال پوش نوتیف و پیامک به عنوان بسترهای ارتباط با مخاطب در این همکاری انتخاب شده بودند.

استودیو مدریک

استودیو مدریک که با بازی‌های باغ گلی و گلشیفته شناخته شده است از دیگر مجموعه‌هایی بود که در کمپین تولد ۱۰ سالگی خانومی با ما همکاری داشت. در این همکاری از جایگاه Product Placement بازی‌های باغ گلی و گلشیفته برای اولین‌بار رونمایی و در کمپین تولد ۱۰ سالگی خانومی از آنها استفاده شد. در همین راستا المان تولد خانومی به لوگوی هر دو باری اضافه شد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین