پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

اولین سری از برندگان Cannes Liones معرفی شدند

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
29 خرداد 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اولین سری از برندگان Cannes Liones معرفی شدند
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در اولین روز برگزاری جشنواره Canes Liones  اولین سری از برندگان هفته در دسته‌های سلامت و بهداشت، تبلیغات محیطی، داروسازی، چاپ و نشر و صوتی و رادیویی معرفی شدند.

روز گذشته اولین روز از جشنواره بزرگ شیرهای کن (Canes Liones) در شهر کن فرانسه برگزار شد و اولین سری از برندگان هفته معرفی شدند. این برندگان در دسته‌های سلامت و بهداشت، تبلیغات محیطی، داروسازی، چاپ و نشر و صوتی و رادیویی فعالیت داشتند.

مگنوم، برنده جایزه کمپین محیطی

در دسته تبلیغات محیطی، اولین جایزه به LOLA Mullenlowe از مادرید اسپانیا، برای کمپین بستنی مگنوم با عنوان «تابستان خود را پیدا کنید» اهدا شد. تبلیغات برجسته ژانویه مگنوم، افرادی را نشان می‌داد که در حال یافتن پرتوی خورشید در یک بستنی مگنوم بودند و برای تابستان اشتیاق داشتند.

Screenshot

دومین جایزه بزرگ نیز به کمپین «Adoptable by Pedigree» از نیوزلند، به برند پدیگری اهدا شد. این برند، علاوه بر پایان دادن به بی‌خانمانی سگ‌ها، تبلیغات پذیرش سگ را با استفاده از هوش مصنوعی همگانی کرد و تصویر سگ‌های پناهگاهی را به عکس‌های با کیفیت استودیویی تبدیل کرد.

 

اُگیلوی برای کمپین کوکاکولا، برنده جایزه تبلیغات چاپی

در دسته چاپ و نشر، Ogilvy از نیویورک برای کمپین «مرا بازیافت کن» کوکاکولا به عنوان برنده هفته انتخاب شد. این برند، قوطی‌های قرمز معروف خود را فشرده کرد تا لوگوهای جدیدی را به وجود آورده و بازیافت را در مقیاس وسیع ترویج دهد.

 

سایر جوایز

در دسته تبلیغات صوتی و رادیویی، جایزه بزرگ برای کمپین «نسخه اشتباه شنیده شده» از برند Specsavers به Golin از لندن بریتانیا رسید. «نسخه اشتباه شنیده شده» یک آزمون شنوایی ملی که است درون یک آهنگ نمادین پنهان شده است.

 

در دسته سلامت و بهداشت، جایزه بزرگ کن به کمپین «آخرین کیسه تهوع» از برند Dramamine به FCB Chicago از ایالات متحده آمریکا رسید.

و درنهایت در دسته داروسازی، جایزه بزرگ کن به کمپین «داستان‌های مغناطیسی» از برند Siemens Healthineers به Area 23 New York (یک شرکت شبکه سلامت IPG) از ایالات متحده آمریکا رسید. این شرکت مجموعه‌ای از کتاب‌های صوتی کودکان را تولید کرده کرد که صداهای ترسناک تجهیزات پزشکی را به عناصر جذاب داستان‌های فانتزی تبدیل می‌کند تا کودکان در حین انجام امور پزشکی و درمانی کمتر بترسند.

هر ساله حدود سه هفته پس از پایان جشنواره پرسروصدای فیلم کن، در شهر زیبای کن فرانسه، بزرگترین جشنواره تبلیغات، بازاریابی و خلاقیت جهان با نام جشنواره شیرهای کن (Cannes Lions International Festival of Creativity) برگزار می‌شود. این جشنواره، که از ۱۷ الی ۲۱ ژوئن در همان مکان معروف جشنواره فیلم کن برگزار می‌شود، از دهه ۱۹۵۰ میلادی تاکنون به محلی برای تجلیل از خلاقیت و نوآوری در عرصه تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین