پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا

مهسا بهادری مهسا بهادری
2 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طرح برنده مسابقه دیجی‌کالا پرایز روی جعبه‌های بسته‌بندی دیجی‌کالا همراه تکنولوژی واقعیت افزوده یا AR اجرا شد.

ایران و سفر خودروهای دیجی کالا در سراسر کشور، موضوع واقعیت افزوده استفاده شده برای جعبه‌های جدید دیجی‌کالا است. این موضوع با طرح نقشه‌ روی جعبه که با استفاده از نشانه‌های مطرح شهرهای ایران ترسیم شده، همخوانی دارد.

این طرح سال گذشته و در مسابقه دیجی‌کالا پرایز که با موضوع بهبود تجربه مشتریان با بسته‌های دیجی‌کالا برگزار شد، رتبه اول و عنوان برگزیده را کسب کرد.

در جریان این شگفتانه،‌ کاربران دیجی‌کالا برای اسکن کد QR روی بسته‌بندی‌های جدید نیاز به نصب نرم‌افزار ندارند و تنها از طریق دوربین گوشی موبایل و استفاده از مرورگر گوشی هوشمند می‌توانند جایزه دریافت کنند.

بعد از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی تصویر، خودروی دیجی‌کالا از انبار به سمت خانه مشتری حرکت می‌کند و با رسیدن به خانه، یک بنر با شعار جدید دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» روی صفحه قرار می‌گیرد. با کلیک روی بنر، کاربران به صفحه جوایز دیجی‌کالا منتقل می‌شوند.

سه کد تخفیف خرید از دیجی‌کالا، اشتراک دیجی‌پلاس و اشتراک فیدیبو، جوایز در نظر گرفته شده برای کاربران است که هر کاربر می‌تواند یک بار از هر کدام از این تخفیف‌ها استفاده کند.

اولین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز سال 1402 برگزار شد و قرار است از این به بعد هر سال به یکی از موضوعات حوزه بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی آنلاین، بپردازد. امسال طرح برنده بر ۲ میلیون جعبه در ۱۸ سایز نقش بست و کاربران دیجی‌کالا در سراسر ایران از ابتدای فروردین خریدهای‌شان را با این بسته‌بندی و طرح جدید دریافت می‌کنند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین