پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

چهارمین گزارش عملکرد دیجی‌کالا: «فصل اول: من و دیجی‌کالا»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
3 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چهارمین گزارش عملکرد دیجی‌کالا: «فصل اول: من و دیجی‌کالا»
زمان مطالعه: 3 دقیقه

چهارمین گزارش عملکرد دیجی‌کالا، در روزهای اخیر به صورت آنلاین منتشر شد. عنوان فصل اول این گزارش، «من و دیجی‌کالا» است و کاربران این پلتفرم با خواندن این فصل می‌توانند خاطرات خریدشان از این بازار اینترنتی را مرور کنند. 

خاطره‌بازی با دیجی‌کالا

در نخستین صفحه از گزارش آنلاین دیجی‌کالا، تعداد روزهای عضویت کاربران این پلتفرم قابل مشاهده است. اگر شما از کاربران قدیمی دیجی‌کالا باشید، عکس نخستین کالایی که از این مجموعه خریده‌اید را در صفحه دوم گزارش می‌بینید. حیرت زدگی ناشی از اختلاف قیمت اگر بگذارد، احتمالا خاطرات قدیمی در ذهن‌تان مرور خواهند شد. سپس تاریخچه‌ خرید و مرور کالاها در این بازار آنلاین را می‌بینید. شاید کالاهایی که خریداری کرده‌اید، دیگر در این فروشگاه موجود نباشد و مانند دیگر کالاها نتوانید قیمت قدیم و جدید آن را مقایسه کنید. با این وجود، فکر می‌کنید اگر آن کالا همچنان قابل سفارش دادن بود، چقدر قیمت داشت؟ 

در چه سالی بیشترین سفارش را در دیجی‌کالا ثبت کرده‌اید؟

تعداد سفارش‌هایی که تاکنون در دیجی‌کالا به ثبت رسانده‌اید، تعداد کالاهایی که از این پلتفرم دریافت کرده‌اید و تعداد سفارش‌هایی که در سال گذشته انجام داده‌اید، در صفحه بعدی فصل نخست گزارش سالانه دیجی‌کالا قابل مشاهده است. اگر شما هم از مشتریان دیجی‌کالا هستید، می‌توانید تعداد سفارش‌های پارسال خود را با سفارش‌های ۸ سال گذشته‌تان در این بازار اینترنتی مقایسه کنید. پرسفارش‌ترین سال سفارش شما، چه سالی بوده است؟

فروشنده چند درصد خریدهایی که تاکنون از این پلتفرم کرده‌اید، دیجی‌کالا بوده است؟

در ادامه فصل «من و دیجی‌کالا»‌ در گزارش سالانه این پلتفرم خرید و فروش آنلاین، شما متوجه می‌شوید که فروشنده چند درصد از خریدهای شما «دیجی‌کالا» بوده است. همچنین،‌ متوسط قیمت هر کدام از سفارش‌های شما در سال ۱۴۰۱، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. میانگین قیمت سبدهای خرید شما در سال گذشته، پاسخی است که می‌توانید در صفحات میانی این گزارش آنلاین پیدا کنید. اگر کنجکاو باشید که مبدا کالاهایی که تاکنون خریداری کرده‌اید کجاست، می‌توانید پاسخ خود را در این گزارش پیدا کنید. 

مبدا کالاهایی که از دیجی‌کالا خریده‌اید

از دیگر بخش‌های این فصل از گزارش سال گذشته دیجی کالا، می‌توان به مجموع تخفیفی که کاربران این پلتفرم در طی روزهای همراهی با این مجموعه دریافت کرده‌‌اند و کالاهایی که با تخفیف خریداری کرده‌اند، اشاره کرد.

سبد خریدت را بشناس 

تا حالا به این فکر کرده‌اید که بیشترین خریدی که از فروشگاه‌های آنلاین می‌کنید در چه گروه کالایی قرار دارد؟ اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌اید، ممکن است با خواندن فصل «من و دیجی‌کالا» در گزارش سالانه دیجی‌کالا، پاسخ این پرسش را دریافت کنید.

دیگر بخش‌های فصل نخست گزارش سال دیجی‌کالا، نمایش رکوردهایی‌ است که در سبد خرید خود زده‌اید. همچنین می‌توانید از جزئیات سفارش‌هایتان، گران‌ترین و ارزان‌ترین خریدتان از دیجی‌کالا و سفارشی که تحویل سریع داشته، باخبر شوید. به گفته دیجی‌کالا، این پلتفرم با ایجاد حس نوستالژیک در کاربرانش، آن‌ها را به یک بازی دعوت کرده است و کاربران دیجی‌کالا می‌توانند تجربه همراهی با این پلتفرم را در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند و در قرعه‌کشی s23 نیز شرکت کنند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین