گزارش دیجیپی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه»
فهرست مطلب
دیجیپی به تازگی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرده است. این پلتفرم در این گزارش که سومین گزارش دیجیپی است به ارائه آمار و ارقامی از فعالیت خود و وضعیت اقتصاد دیجیتال و صنعت فینتک پرداخته است. در این مطلب دیام برد نکات برجسته و مهم این گزارش آماده شده است که در ادامه میخوانیم. فایل کامل گزارش را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.
دیجیپی در یک نگاه
مبلغ کل تراکنشهای پردازش شده در برخی از محبوبترین سرویسهای دیجیپی
طبقهبندی سنی کاربران
گزارشهای دیجیپی نشان میدهد که بیشترین درصد کاربران این پلتفرم در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال میباشد.
طبقهبندی جنسیتی کاربران
آقایان با سهم بیش از ۲ برابری نسبت به خانمها، بیشترین کارابران دیجیپی را تشکیل میدهند.
بازخورد کاربران
در سال ۱۴۰۱ ،بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نظر سنجی از کاربران اپلیکیشن دیجیپی به عمل آمده است.
طبقهبندی سنی کاربران خرید اقساطی
تراکم دریافتکنندگان اعتبار خرید اقساطی در هر استان
ساکنان تهران، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی بیش از دیگر استانها از این سرویس استفاده کردهاند. استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و ایلام در انتهای این فهرست قرار دارند.
محبوبترین کالا خرید اقساطی
بیشترین کالایی که به صورت قسطی خریداری شده، گوشی تلفن همراه آیفون 13 CH بوده است و بعد از آن ۱۰ گوشی تلفن همراه دیگر در رتبههای بعدی قرار دارند.
محبوبترین کالاها
کاربران در خریدهای قسطی خود بیشتر به دنبال خرید موبایل و تجهیزات آن، زیورآلات و سپس خرید کنسول بازی و … بودهاند.
سرویس BNPL
دیجیپی در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ با هدف تکمیل سبد محصولات اعتباری و برای پاسخ به نیازهای کاربران برای استفاده از وامهای کوتاهمدت و ارزانقیمت، از سرویس خرید اعتباری BNPL یا الان بخر، بعدا پرداخت کن! رونمایی کرد. کاربران با استفاده از این سرویس میتوانند در تمام طول ماه لوازم مورد نیاز خود را تهیه کرده و در ابتدای ماه بعد، هزینه آن را پرداخت کنند.
در سال گذشته دیجیپی بیش از ۲ میلیون اعتبار به ۶۱۰ هزار کاربر پرداخت کرده که مبلغ آنها در مجموع هزار میلیارد تومان شده است.
۷۰ درصد آقایان از سرویس BNPL استفاده کردهاند و هندزفری بلوتوثی محبوبترین کالای خرید اعتباری بوده است.
طبقه بندی سنی کاربران BNPL
در مدل BNPL نیز بیشترین درخواست و استفاده از این سرویس در رده سنی ۳۵ تا ۴۴ سال بوده است، یعنی این رنج سنی علاقه بیشتری به مدل خرید کردن و پرداخت در آینده داشتهاند.
الگوی خرید اعتباری کاربران در هفتههای مختلف ماه
کاربران بازدیدکننده از صفحه خرید اقساطی
برای مطالعه نسخه کامل این گزارش میتوانید از این لینک استفاده کنید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in