پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش سالانه 1400 دیوار منتشر شد. رشد 18درصدی کاربران آگهی‌گذار!

مرجان عبدی مرجان عبدی
23 تیر 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گزارش سالانه 1400 دیوار منتشر شد. رشد 18درصدی کاربران آگهی‌گذار!
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیوار که یک سایت و پلتفرم انتشار نیازمندی‌ و آگهی رایگان است به تازگی گزارشی منتشر کرده و در آن به بررسی فراز و فرودهایی سال گذشته، تغییرات ظرفیت‌های موجود این پلتفرم، رشد کاربران، تغییرات میزان آگهی‌ها و آگهی‌دهنده‌ها، میزان نصب و بازدید این پلتفرم پرداخته است. در این مطلب برخی نکات مهم و برجسته این گزارش را آورده‌ایم که در ادامه می‌خوانید. فایل کامل گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

کاربر

بر اساس گزارش میزان گوشی کاربرانی که این پلتفرم را باز کرده‌اند نسبت به سال گذشته ۲۰٪ افزایش داشته است.

گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار نشان می‌دهد به ازای هر خانوار ایرانی (تعداد خانوارهای ایرانی بر اساس آخرین آمار رسمی ۲۶.۵ میلیون تخمین زده می‌شود)، دو گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده است.

نصب

رشد نصب فعال به نسبت پایان سال ۱۳۹۹

کاربر آگهی‌گذار

رشد کاربر آگهی‌گذار به نسبت سال ۱۳۹۹

بیشترین تعداد آگهی توسط کاربر معمولی (خارج از تمام پنل‌های کسبوکاری) مربوط به کاربری با بیش از ۴۲ هزار آگهی است که بیشتر آگهی‌هایش را در دسته »املاک« منتشر کرده است.

تعداد و رشد آگهی‌گذارها در دسته‌های اصلی

آگهی منتشرشده

رشد آگهی منتشرشده به نسبت سال ۱۳۹۹

بیشترین آگهی‌ها در بین ساعات ۱۲ تا ۱۳ ارسال شده‌اند. ۲۶ درصد ﮐﻞ آگهی‌ها بین ساعات ۱۱ تا ۱۵ ارسال شده است. بیشترین بازدید از آگهی‌ها بین ساعات ۲۳ تا ۲۴ بوده و ۳۸ درصد ﮐﻞ بازدیدها بین ساعات ۱۹ تا ۱ بامداد انجام شده است.

بخوانید  بن‌مانو از محصول جدید خود در کمپین "یک جرعه هوای خنک" رونمایی کرد

آگهی منتشرشده نسبت به جمعیت هر استان

توزیع آگهی‌های منتشرشده در دسته‌های اصلی

تعداد ۷۶٫۹ میلیون آگهی در دسته‌های کالایی منتشر شده که ۴۶ درصد آن مربوط به کالاهای نو و ۵۴ درصد مربوط به کالاهای دست دوم بوده است.

page26image1306790800آگهی‌های ۸۶ درصد از آگهی‌گذارها به شکل رایگان منتشر شده است. این تعداد، نسبت به سال ۱۳۹۹، ۱۶ درصد رشد داشته است.

بازدید

سهم هر پلتفرم از بازدید آگهی‌ها

رشد بازدیدهای یکتا به نسبت سال ۱۳۹۹

در محاسبه بازدید یکتای هر آگهی، تمام بازدیدهایی که از آن آگهی توسط یک دستگاه (گوشی موبایل یا دستگاه کامپیوتر) در مدت زمان یک هفته انجام شده فقط یکبار شمرده شده است.

  • پربازدیدترین آگهی مربوط به »تسهیلات آریزو ۶ توربو اکسلنت« بوده که بیش از ۳۰۸ هزار بار دیده شده است.
  • یک آگهی فروش فرش با ۲۳۲ هزار بازدید، سومین آگهی پربازدید بوده است.

جستجو

تعداد جستجوی کلیدواژه‌های پرتکرار

پراید پرتکرارترین کلیدواژه در نوار جستجوی اصلی دیوار!

کاربر غیرشخصی

تعداد کاربران آگهی‌گذار در گروه‌های کسب‌وکاری

کاربران غیرشخصی در دیوار، کاربرانی هستند که از پنل کسبوکارها (نمایشگاه ماشین، فروشگاه یا املاک) یا در زیردسته »عمده‌فروشی« آگهی گذاشته، حداقل چهار بار هنگام ارسال آگهی خود را مشاور املاک معرفی کرده یا در دسته‌های »خدمات« و »استخدام و کاریابی« نشانه‌های کسب‌وکاری داشته باشند. این کاربران در مجموع ۱۵٫۵ میلیون آگهی معادل ۱۱ درصد از ﮐﻞ آگهی‌ها را منتشر کرده‌اند که ۶۹ درصد آن مربوط به مشاوران و آژانس های املاک بوده است.
در صورت تمایل می‌توانید فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین