پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

به مناسبت سالروز درگذشت پدر بازاریابی نوین ایران، دکتر احمد روستا

هادی مرادی هادی مرادی
20 آذر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به مناسبت سالروز درگذشت پدر بازاریابی نوین ایران، دکتر احمد روستا
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیستم آذر ۱۴۰۰ بود که دکتر احمد روستا دار فانی را وداع گفت. احمد روستا اهل یزد، مدرس، محقق و مشاور مدیریت در امور بازاریابی، صادرات و واردات تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلیس در سال ۱۹۷۹ میلادی در رشته مدیریت به پایان رساند و در همان سال به ایران برگشت. وی بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات و مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از برترین اساتید بازاریابی کشور داشت. وی پس از ابتلا به سرطان پانکراس (لوزالمعده) در ۲۰ آذر ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

احمد روستا ملقب به پدر بازاریابی نوین در ایران در سال ۱۳۲۷ و در شهر یزد به دنیا آمد. مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی اخذ نمود و عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی؛ دانشکده مدیریت و حسابداری بود. روستا دارای ۴۰ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات، تبلیغات و مدیریت استراتژیک و دارای مقالات و کتاب‌های تألیفی متعددی است.

دکتر روستا زحمات زیادی برای ترویج دانش بازاریابی در ایران کشید. از آموزش‌های متعدد وی در دانشگاه‌های بهشتی، علامه، تهران، شریف و علم‌وصنعت گرفته تا همایش‌ها و سمینارهای بسیاری که در آن‌ها حضور پیدا کرد و از آخرین یافته‌هایش در دنیای مارکتینگ برای دانشجویان و متخصصان گفت. کتاب‌های بسیاری هم در زمینه بازاریابی و کسب‌وکار نگاشت که بسیاری از آن‌ها را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

در سالروز درگذشت وی یادی می‌کنیم از این استاد برجسته.

“اشتباه رایج اکثر بازاریاب‌ها این است که انسان را فرآموش کرده اند و بیش از حد درگیر ابزارها شده اند”

دکتر احمد روستا

بخوانید  گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامک‌ها توسط کاربران در ساعات غیرکاری»

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
هادی مرادی
هادی مرادی
خوشحالم که دی ام برد رو دنبال می‌کنین!
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین