مهمترین بخشهای گزارش عملکرد یک ساله دکترنکست برای مارکترها!
دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﺑﺎزﯾﮕﺮان ﺣﻮزه ﺳﻼﻣﺖ اﺳﺖ از ﺳﺎل ٩٩ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد را در اﯾﻦ ﺣﻮزه ﺷﺮوع ﮐﺮده اﺳﺖ و ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ در اﯾﻦ زﻣﺎن اﻣﮑﺎن ﺛﺒﺖ ﻧﺴﺨﻪ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﺗﺸﮑﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﭘﺰﺷﮑﯽ، ﻧﻮﺑﺖدھﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﻄﺐ و وﯾﺰﯾﺖ ﻣﺠﺎزی را ﺑﺎ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی و راھﮑﺎرھﺎی ھﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﺮای ﭘﺰﺷﮑﺎن ﻓﺮاھﻢ ﮐﻨﺪ.
ﮔﺰارش ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪه ﮔﺰﯾﺪهای از وﺿﻌﯿﺖ و آﻣﺎر دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ در ﺳﺎل اول ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد ﺑﻮده ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺗﯿﻢھﺎی ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ، ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ و ﻓﺮوش دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ ﺟﻤﻊآوری ﺷﺪه اﺳﺖ. دﮐﺘﺮ ﻧﮑﺴﺖ از اﺳﺘﺎرﺗﺎپھﺎی ﮔﺮوه ﻋﻠﯽﺑﺎﺑﺎﺳﺖ.
در اﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻧﮑﺎت ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮕﯽ و ﺑﺮﮔﺰﯾﺪه اﯾﻦ ﮔﺰارش، از ﺟﻤﻠﻪ ﺷﺎﺧﺺ NPS، ﺗﻌﺪاد ﺳﻔﺎرﺷﺎت، ﺳﺎﻋﺎت و روزھﺎی ﭘﺮﺗﺮاﻓﯿﮏ و… را ﺑﺮای ﺷﻤﺎ آوردهاﯾﻢ.
دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ در ﯾﮏ ﻧﮕﺎه
دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ در ﺳﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ
ﻣﺰﯾﺖھﺎی رﻗﺎﺑﺘﯽھﺎﯾﯽ ﮐﻪ اﯾﻦ اﺳﺘﺎرﺗﺎپ ﺑﺮای ﺧﻮد اﯾﺠﺎد ﮐﺮد
ﺗﻌﺪاد ﻧﻮﺑﺖ ﺛﺒﺖﺷﺪه در ﻃﻮل ﯾﮏ ﺳﺎل ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﺶ
ﻣﺠﻤﻮﻋﺎ ٢۶ھﺰار ﻧﻮﺑﺖ دﮐﺘﺮ در اﯾﻦ ﭘﻠﺘﻔﺮم ﺛﺒﺖ ﺷﺪه اﺳﺖ.
ﭘﯿﺎﻣﮏھﺎی ﯾﺎداوری ﻧﻮﺑﺖ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺑﯿﺶ از ٠٢١ ھﺰار رﺳﯿﺪ. ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻄﻮر ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺑﺮای ھﺮ ﻧﻮﺑﺖ رزرو ﺷﺪه ٢ ﭘﯿﺎم ﯾﺎدآوری.
ﺷﺎﺧﺺ NPS
NPS ﻣﺨﻔﻒ ﻋﺒﺎرت Score Promoter Net اﺳﺖ ﮐﻪ آن را در ﻓﺎرﺳﯽ ﺑﻪ ﺷﺎﺧﺺ ﺧﺎﻟﺺ ﺗﺮوﯾﺞ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺗﺮﺟﻤﻪ ﮐﺮدهاﻧﺪ. ﻣﻨﻈﻮر از Promoter ﮐﺴﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر را ﺑﺮای دوﺳﺘﺎن و آﺷﻨﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻣﯽﮐﻨﺪ و ﺑﻪ آنھﺎ ﭘﯿﺸﻨﮫﺎد ﻣﯽﮐﻨﺪ از ﻣﺤﺼﻮﻻت آن ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﻨﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ ھﻤﺎنطﻮر ﮐﻪ از اﺳﻢ اﯾﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﻣﯽﺗﻮان ﺣﺪس زد، NPS ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪی ﻣﮫﻢ ﺗﻮﺟﻪ دارد ﮐﻪ ﭼﻪ
ﺳﮫﻤﯽ از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﯾﮏ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر، ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﯿﻎ و ﺗﺮوﯾﺞ آن ھﺴﺘﻨﺪ.
طﺒﻖ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺎﻻ ﺷﺎﺧﺺ NPS دﮐﺘﺮ ﻧﮑﺴﺖ ۵٢ اﺳﺖ. NPS ﺑﯿﻦ ٠١ اﻟﯽ ٠٣ ﻋﺪد ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮای ﯾﮏ ﮐﺴﺐوﮐﺎر اﺳﺖ.
ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ
ﺑﯿﺶ از ٧٣ھﺰار ﺗﻤﺎس از ﺳﻮی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪه. ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻄﻮر ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ از ھﺮ دو ﻧﻮﺑﺖ، ﯾﮑﯽ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ داﺷﺘﻪاﻧﺪ.
ﭘﺮﺗﺮاﻓﯿﮏﺗﺮﯾﻦ زﻣﺎنﻫﺎ
۴ﺷﻨﺒﻪھﺎ ﭘﺮﺗﺮاﻓﯿﮏﺗﺮﯾﻦ روز در دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ و ﺳﺎﻋﺖ ۶١ اﻟﯽ ٩١ ﺑﻮده اﺳﺖ
ﭘﺮاﺳﺘﻔﺎدهﺗﺮﯾﻦ ﺗﺨﺼﺺﻫﺎ
ﺑﯿﻤﺎریھﺎی داﺧﻠﯽ، ﮐﻮدﮐﺎن و ﺳﭙﺲ زﻧﺎن ﭘﺮاﺳﺘﻔﺎدهﺗﺮﯾﻦ ﺗﺨﺼﺺھﺎ در دﮐﺘﺮﻧﮑﺴﺖ ﺑﻮدهاﻧﺪ.
ﭘﺰﺷﮑﺎن از ﭼﻪ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎﯾﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ؟
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in
فایل دانلود مشکل دارد