پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش عملکرد ۱۴۰۱ فلای‌تودی منتشر شد: «۱۲۹٪ رشد فروش بلیط هواپیما در کنار ۳۴۰٪ رشد فروش هتل»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
26 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گزارش عملکرد ۱۴۰۱ فلای‌تودی منتشر شد: «۱۲۹٪ رشد فروش بلیط هواپیما در کنار ۳۴۰٪ رشد فروش هتل»
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پلتفرم رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما فلای‌تودی که ۷ سال از شروع فعالیت آن می‌گذرد گزارشی منتشر کرده است از عملکرد سال ۱۴۰۱ خود، که در آن بر آنچه در سال ۱۴۰۱ در فلای تودی گذشت نگاهی شده و به بررسی آمار فروش، خدمات، محصولات جدید، رفتار کاربران، توسعه منابع انسانی و همچنین چشم‌اندازهای این شرکت پرداخته شده است.

در این گزارش که برخی از نکات برجسته آن را در این مطلب می‌خوانیم آمده است فلا‌ی‌تودی پس از گذر از دوران کرونا در سال‌های اخیر که صنعت گردشگری را بسیار در رکود فرو برده بود، در پایان سال ۱۴۰۱ توانست امکان رزرو آنلاین بیش از ۱،۵ میلیون هتل، ویلا، اقامتگاه و خانه را در نقاط مختلف دنیا و همچنین خرید پرواز بیش از ۹۰۰ شرکت هواپیمایی در سرتاسر جهان را برای کاربران فراهم کند و رتبه ۱ فروش بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی را به خود اختصاص دهد. فایل کامل گزارش را می‌توانید از اینجا بخوانید.

فلای تودی در یک نگاه

 رشد فروش بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی

براساس گزارش منتشر شده، فلای تودی توانسته در بخـش پـرواز داخلـی و خارجی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، رشدی معادل با ۱۲۹% داشته باشد. رشد فروش بلیط خارجی ۱۷۹% و بلیط داخلی ۷۹% بوده است.

فروش هتل در مقاصد داخلی و خارجی

همچنین این گزارش نشان می‌دهد، در بخش فروش هتل داخلی و خارجی نیز فلای تودی رشد ۳۴۰% را نسبت به سال قبل تجربه کرده است. با توجه به آمار، رشد فروش هتل خارجی ۲۰۸% و هتل داخلی ۴۷۱% بوده است.

ایرلاین‌های پرفروش

به استناد گزارش فلای تودی در سال ۱۴۰۱ ترکیش، فلای دبی و پگاسوس از پرفروش‌ترین ایرلاین‌های خارجی و ماهان، ایران ایرتور و قشم ایر از پرفروش‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در میان کاربران این پلتفرم بودند.

میزان جست‌وجو پرواز و هتل در سایت فلای‌تودی

سفرکارت محصول سال ۱۴۰۱ فلای‌تودی

سفرکارت محصولی بود که فلای‌تودی در سال ۱۴۰۱ آن را ارائه کرد و بوسیله این کارت کاربران می‌توانند از خدمات فلای‌تودی مانند خرید بلیط هواپیما و هتل استفاده کنند یا آن را به دیگران هدیه دهند. در این گزارش آمده است در سال اول رونمایی از این محصول بیش از ده هزار عدد سفرکارت توسط کاربران و شرکت‌ها خریداری شده است.

پرفروش‌ترین مقاصد گردشگری

در بین مقصدهای گردشگری داخلی، تهران، مشهد و کیش در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل رتبه‌های برتری داشتند و در پرواز به مقاصد خارجی استانبول، دبی و نجف در صدر فهرست برترین‌ها قرار دارند. در رزرو هتل و اقامتگاه خارجی نیز استانبول، دبی و وان رتبه‌های اول تا سوم هستند که نشان‌ می‌دهد در کنار ترکیه، امارات هم توانسته در جذب گردگشگران ایرانی خوب عمل کند

همچنین کاربران بین ۲۵ تا ۳۴ سال بیشترین میزان رشد را در سال ۱۴۰۱ داشته‌اند که معادل ۱۱۲% بوده است.

رشد ۹۶درصدی کابران

در گزارش فلای تودی به رشد ۹۶ درصدی تعداد کاربران جدید فلای تودی اشاره شده است. همچنین آمار این گزارش نشان می‌دهد، کاربران وفادار به این پلتفرم نیز ۱۱۶ درصد رشد داشته‌اند.

میزان پراکندگی کاربران

سهم ۸۷ درصدی استفاده از موبایل نسبت به دسکتاپ در بین کاربران

گزارش نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ تعداد کاربرانی که از سیستم عامل اندروید و ویندوز برای دسترسی به خدمات در سفر استفاده کرده‌اند کاهش داشته و در مقابل آن میزان استفاده از iOS و لینوکس در بین کاربران افزایش داشته است.

کمپین‌های محیطی فلای‌تودی در سال ۱۴۰۱

 

همچنین در پایان این گزارش به خدمات جدیدی اشاره شده که به زودی در اختیار کاربران فلای تودی قرار می‌گیرد. فلای تودی قصد دارد خدماتی مانند خرید بلیط قطار، دریافت خدمات ویزا و تور را نیز به محصولات جدید خود اضافه کند

گزارش کامل عملکرد فلای تودی در سال ۱۴۰۱ را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین