گزارش سالانه 1400 آیتول منتشر شد. «سهم 16 درصدی آیتول از بازار فروش آنلاین بیمه»
فهرست مطلب
آیتول که یک سامانه و ابزار برای استعلام و پرداخت آنلاین بدهی خودرو، عوارض سالیانه خودرو، بیمه و … است به تازگی گزارشی منتشر کرده و در این گزارش سالانه، درباره این برند، زیرمجموعههای آن، خدمات و تغییراتی که این برند داشته صحبت کرده است. این نخستین گزارش سالانه آیتول است که به صورت عمومی، جهت شفافسازی فعالیتهای این برند و پاسخ به پرسشهای کاربران، فعالان صنفی و صنعت منتشر شده است.
آیتول، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ به عنوان درگاه ورودی سرویسهای تجمیع شده خودرویی آغاز کرد. این سامانه فعالیت خود را با سرویس استعلام و پرداخت عوارض الکترونیک آزادراهی کشور، شروع کرد و در طول یک سال به ترتیب، امکان پرداخت عوارض ورود بـه محدودههای ترافیکی تهران، عـوارض سالیانه و خلافی و عوارض پارک حاشیه چندین اسـتان نیز به سامانه افزوده شـد.
در این مطلب شما بخشهای برگزیده و مهم این گزارش را از نگاه دیام برد میخوانید. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.
خدمات سامانه آیتول
- پرداخت عوارض خودرو
- بیمه خودرو و موتور سیکلت
- خدمات غیرحضوری خودرو شامل معاینه فنی، تعویض پلاک و ترخیص خودرو
هدف آیتول این است که به تمام نیازهای خودرویی کاربران پاسخ دهد.
- سهم بازار فروش آنلاین بیمه در ایران 2 تا 2,5٪ است.
- 504 هزار خودرو در سال 1400 بیمه آنلاین خریداری کردند.
- سهم آیتول از بازار آنلاین بیمه در شروع سال 1400 ،1,2٪ بود.
- سهم آیتول از بازار آنلاین در پایان سال 1400 ،1۶٪ بود.
عوارض سالانه خودرو
در سال 1400، 45 میلیارد تومان عوارض سالانه توسط آیتول پرداخت شده است که آیتول ۲۱ درصدی از سهم پرداخت آنلاین عوارض سالانه خودرو را از آن خود کرده است.
۱۱ درصد از سهم پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی کشور متعلق به آیتول بوده است.
طرح ترافیک
رشد ۴۰ درصدی آیتول در ارائه طرح ترافیک!
اندازه بـازار طرح ترافيك در سال ۱۴۰۰ برابر با ۳۶۰ میلیارد تومان بـوده كـه تمـام ايـن مبلـغ بـه طور آنلاين پرداخت شده اسـت. در سال ۱۴۰۰، ۱۶۷ هزار خودرو از طریق آیتول طرح ترافیک دریافت کردند. ۹۶۸ هزار خودرو در سال ۱۴۰۰ در آیتول حداقل یک تراکنش داشتهاند که ۳۸۸ هزارتای آن در سال ۱۴۰۰ اضافه شدهاند.
مقایسه آمار جهانی فروش آنلاین بیمه
تعامل کاربران با آیتول
آیتول در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۹۰۰ هزار نصب جدید گرفت تا مجموع نصبهای آن به ۱ میلیون و سیصد هزار برسد.
تعامل کاربران با وبسایت آیتول
در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۷.۵ میلیون کاربر از وبسایت آيتول بازدید کردهاند.
۳۵ درصد کاربران را خانمها تشکیل میدهند.
سرویس کارپرداز آیتول
کارپرداز بـه عنوان بازوی لجسـتیک گروه آیتول در زمسـتان سـال ۱۳۹۹ متولد و سرویسهای تعویض پلک، ترخیص خودرو و معاینـه فنـی را بـه کاربران ارائه کرد.
مخاطبان کارپرداز
تبلیغات و بازاریابی
نسبت دیده شدن برند آیتول در ۶ ماه پایانی سال 1400، نسـبت بـه ۶ ماه ابتدای سـال، ۳۵٪ افزایش یافته اسـت.
تغییر هویت بصری آیتول
نسخه کامل گزارش را اینجا بخوانید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in
عالی و سپاس از شما بابت ارائه گزارشها