اخبار
سرویس پشتیبانی خودکار “جوابگو” امکان جدیدی از رایچت
مرجان عبدی
22 دی 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رایچت که پلتفرم گفتوگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان است به تازگی امکانی اضافه کرده است که این ارتباط را بهبود میبخشد. این امکان جدید که جوابگو نام دارد، راهکاری برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان کسبوکارها میباشد که سرویس پشتیبانی خودکار در جهت پاسخگویی به مشتریان وبسایتها است.
جوابگو یک موتور هوش مصنوعی در درون خود دارد که به سازمانها ، کسبوکارها و استارتاپها اجازه میدهد تا به مرور زمان به کمک یک اپراتور مجازی هوشمند با حداقل ریسک، کیفیت پاسخگویی به کاربران خود را افزایش دهند.
برخی از مزایای سرویس جوابگو برای کسب و کارها
- مقرون به صرفه و اقتصادی
- پشتیبانی 24 ساعته
- کنترل کیفیت و رضایتمندی
- ارائه گزارش های مدیریتی
اطلاعات بیشتر پیرامون این سرویس را میتوانید در اینجا مطالعه کنید.
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in