کلیدهای واقعی برای معرفی نماد «کلید» کارگزاری آگاه
فهرست مطلب
کارگزاری آگاه در راستای معرفی تازهترین محصول کمپینی را اجرا کرده که در ادامه درباره جزییات آن میخوانیم.
کارگزاری آگاه محصول جدیدی با نام صندوق املاک و مستغلات را ارائه کرده که همانطور که از نامش پیداست امکان سرمایهگذاری در املاک از طریق پذیرهنویسی و خرید سهام مربوطه را به کاربران میدهد. پذیرهنویسی این نماد جدید از ۷ مهر آغاز میشود.
چرا نماد «کلید»
میدانیم که مسکن همواره یه گزینه جذاب برای حفظ ارزش سرمایه در مقابل تورم بوده و در بلندمدت هم بازدهی بالایی را برای سرمایهگذاران ایجاد کرده است.با این توصیف، «کلید» میتواند نماد بورسی جذابی در بازار سرمایه ایران باشد.
همانطور که میتوان حدس زد، مزیت اصلی سرمایهگذاری در بخش املاک از طریق این نماد نسبت به خرید ملک، یکی امکان خرید با بودجه اندک (از صد هزار تومان) و مزیت دیگر نقدشوندگی بالا خواهد بود.
کمپین گوریلای کارگزاری آگاه
کارگزاری آگاه در راستای معرفی این محصول جدید به مخاطبان هدفش یک کمپین گوریلا اجرا کرده است که طی آن یک کلید واقعی به همراه یک فلایر در ابعاد کارت که حاوی توضیحات و راههای ارتباطی است، روی برفپاکن خودروها قرار داده شده است.
نوع دیگری از این فلایرها اندکی متفاوت است، کلید به جای قرار گرفتن روی کارت با یک بند مانند جاکلیدی به کاغذ متصل شده و که اینها بجای قرار گرفتن روی شیشههای اتومبیلها به رهگذران معابر خاصی داده میشود.
به گزارش روابط عمومی کارگزاری آگاه این کمپین در شهرهای تهران، کرج، مشهد، یزد، دزفول و لارستان و در حال اجراست.
کمپین تلاش دارد تا از طریق وجود یک المان فیزیکی و آشنای غیرکاغذی جلب توجه اولیه را صورت دهد و پیامش را به مخاطی برساند. نظر شما راجع به این کمپین چیست؟
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in