پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مدیرعامل خسروان‌سیر: در سال جاری به طور جدی روی گسترش کانال‌های مارکتینگی «ویزا فوری» تمرکز می‌کنیم

الهه صالحی الهه صالحی
31 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل خسروان‌سیر: در سال جاری به طور جدی روی گسترش کانال‌های مارکتینگی «ویزا فوری» تمرکز می‌کنیم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

امید خسروجردی، مدیرعامل مجموعه خسروان سیر در مراسم ۱۰ سالگی این مجموعه اعلام کرد که خسروان سیر قصد دارد در سال جاری فعالیت‌های مارکتینگی خود را از طریق کانال‌های شبکه‌های اجتماعی افزایش دهد.

شرکت خسروان‌سیر فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ در حوزه فروش بلیط چارتر آغاز کرد و به گفته امید خسروجردی، مدیرعامل این مجموعه تا سال ۱۳۹۷ به رکورد فروش ماهانه ۵۰ هزار صندلی چارتر دست پیدا کرد. خسروان‌سیر در ادامه فعالیت خود را در حوزه فروش پروازهای خارجی دریافت ویزای کانادا و شنگن و وقت سفارت آمریکا آغاز و برند ویزا فوری را به بازار حوزه گردشگری معرفی کرد.

 

خسروجردی، مدیرعامل خسروان‌سیر در مراسم ۱۰ سالگی خسروان‌سیر گفت: «یکی از مهم‌ترین مواردی که ایرانیان برای رفتن به آمریکا نیاز دارند، وقت گرفتن از سفارت آمریکاست؛ چرا که کاری سخت و زمان‌بر است و ممکن است مجبور شوند مدت زیادی صبر کنند. ما این امکان را فراهم کردیم تا مشتریان ما بتوانند در مدت دو تا سه ماهه از سفارت آمریکا وقت بگیرند و در حال حاضر نیز در این حوزه در ایران بهترین هستیم. خیلی از دانشجویان مارا شناخته‌اند و می‌دانند که تنها از طریق مجموعه ما می‌توانند وقت سفارت آمریکا را در زمان کمتری بگیرند.»

او در رابطه با اینکه با وجود خدمات گسترده خسروان سیر، چرا این مجموعه تا به‌حال کمتر در فضای آنلاین بازاریابی کرده است، توضیح می‌دهد: «الان همه ما با اپلیکیشن‌های فروش بلیط آشنا هستیم. اپلیکیشن و اپراتورهای خوبی در این حوزه فعالیت دارند اما در این حالت رقابت با آنها کار ساده‌ای نیست. سوال اینجاست که به چه شکل می‌شود شما بخشی از بازار را داشته باشید و آنها نتوانند در بازار شما رقابت کنند؟ شما باید کار تخصصی انجام بدهید و مشاوره‌های تخصصی بدهید و این چیزی نیست که بتوان آن را در فروش آنلاین و سایت ارائه داد.»

امید خسروجردی، مدیرعامل مجموعه خسروان

خسروجردی در این رابطه ادامه می‌دهد‌: «خیلی از مشاوره‌هایی که ما در زمینه‌های مختلف به افراد می‌دهیم متناسب با شرایط خود فرد به او ارائه می‌شود و قابل تعمیم به دیگران نیست و در ارائه مشاوره‌ها شرایط شخصی، هدف از سفر، سن، مدارک و… لحاظ می‌شود.»

او در پایان تاکید کرد که با این وجود، خسروان سیر قصد دارد در سال جاری بیشتر از همیشه روی مارکتینگ برای برند ویزافوری تمرکز کرده و فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی تقویت کند.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین