اخبار
برندینگ
لالیگا بعد از ۳۰ سال پوست انداخت
الهه صالحی
5 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
لالیگا، لیگ حرفهای فوتبال اسپانیا پس از سالها هویت بصری خود را تغییر داد؛ در این تغییرات تازه، این لیگ پس از ۳۰ سال با چرخ رنگینی که در تمام این سالها نماد لالیگا بود، خداحافظی کرده و ظاهر مدرنتری به خود گرفته است.
در تغییرات جدید لوگوی لالیگا که توسط رسانه فوتی هدلاینز منتشر شده است، چرخ معروف و قدیمی لوگوی این لیگ با نماد مدرن و مرموز II جایگزین شده است که ظاهرا قرار بوده نمایانگر دو حرف L این لیگ باشد. با این حال منتقدان بر این باورند که در نگاه اول نمیتوان این موضوع را تشخیص داد. تغییرات در ساختار تنها بخش ریبرندینگ لالیگا نیستند و در لوگوی جدید این لیگ به جای استفاده از طیف رنگهای رنگین کمانی به رنگ قرمز بسنده کرده است.
این لوگو به زودی جایگزین لوگوی فعلی میشود.
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in