لندینگپیجهای آموزشی با 22٪ بیشترین سهم از لندینگپیجهای لندین را دارند؛ گزارش سال لندین
فهرست مطلب
لندین، پلتفرم ساخت لندینگپیج است که فعالیتش را از اردیبهشت ۹۸ آغاز کرده است. این استارتاپ به کسبوکارها کمک میکند تا بدون داشتن دانش فنی، صفحه فرود یا لندینگ پیج خود را بسازند. این مجموعه که سال گذشته برنده نهایی رقابت اینوتکسپیچ شدهبود، ماه گذشته بهروزرسانی جدیدی انجام داده و ChatGPT را بهعنوان دستیار تولید محتوای هوشمند به لندین افزوده است. این استارتاپ به تازگی گزارش سالانه ۱۴۰۱ خود را منتشر و وضعیت رخدادهای لندین در سال گذشته را بررسی کردهاست.
براساس گزارش سالانه لندین در سال ۱۴۰۱،، قالبهای جدیدی در سال گذشته به این پلتفرم افزوده شده و کاربران آن نیز افزایش یافتهاند. تغییرات این استارتاپ و عوامل خارجی موثر بر ساخت لندینگپیجها و ترافیک ورودی آنها نیز در این گزارش سالانه آمده است. به طور کلی، گزارش سال ۱۴۰۱ استارتاپ لندین، چهار بخش اصلی دارد که شامل مرور رخدادهای مهم لندین در هر فصل، آمار و ارقام بازدیدها و کاربران، آمار و ارقام پشتیبانی و آزمایشگاه فرود لندین و دستهبندی کانالهای ورودی و موضوعات لندینگ پیجهای این کسبوکار میشود. براساس این گزارش، بازدید لندینگپیجهایی که با لندین ساختهشدهاند، در سال ۱۴۰۱ به ۴۰ میلیون رسیده است.
طبق این گزارش سالانه، استارتاپ لندین در نیمه اول سال ۱۴۰۱، در مسیر رشد قرار داشت، اما در نیمه دوم سال، با توجه به شرایط اقتصادی-اجتماعی کشور با چالشهای فراوانی مواجه شد. مدیران لندین بر این باورند که ارائه گزارش سالانه به فعالان اکوسیستم استارتاپی، بهخصوص افراد و کسبوکارهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستند، کمک میکند تا شناخت بهتری از وضعیت این بازار داشته باشند.
موضوعات لندینگپیجهایی که در لندین ساخته میشوند
لندینگپیجهای مختلفی از طریق پلتفرم لندین ساخته میشود که شامل موضوعات پزشکی، ورزشی، مالی، فیلم، هنر و موضوعات دیگری میشود. براساس گزارش سالانه این استارتاپ، بیشترین لندینگها با موضوع آموزشی ساخته شدهاند. ۲۲/۲۲٪ درصد از لندینگها آموزشی هستند و موضوع ۲۲/۰۶٪ لندینگپیجهای ساختهشده در سال ۱۴۰۱ استارتاپ لندین کسبوکار بودهاست که رقابت تنگاتنگ این دو موضوع را در ساخت لندینگپیجها نشان میدهد.
کاربران لندین، لندینگهای خود را در کدام کانالها پروموت میکنند؟
کانالهای تبلیغاتی متنوعی وظیفه تبلیغات لندینگپیجها را برعهده دارند که یکتانت، تپسل و سنجاق برخی از آنها هستند. براساس گزارش سالانه لندین، بیشترین سهم تبلیغات لندینگپیجهای کاربران این پلتفرم مربوط به یکتانت میشد و پس از آن، بیشترین تبلیغات در کانالهای داخلی و شبکههای اجتماعی فعال کسبوکارها انجام شدهاست. تپسل، سنجاق و اینستاگرام، از دیگر کانالهای تبلیغاتی کاربران لندین بودهاند.
کانالهای داخلی کسبوکارها منظور ایمیل پیامک و وبسایت خود آن کسبوکار است.
نرخ پرش لندینگپیجها در کدام کانالهای تبلیغاتی بیشتر است؟
استارتاپ لندین در گزارش سالانه خود، نرخ پرش یا بانسریت کانالهای تبلیغاتی را در لندینگپیجهای ساختهشده توسط کاربران این پلتفرم بررسی کرده است. براساس این گزارش، بالاترین نرخ پرش مربوط به دیما و پس از آن، تپسل و پیامرسانهای ایرانی بودهاست.
برای اطلاع از دادههای آماری لندین در سال ۱۴۰۱، به لندینگ پیج گزارش سالانهی لندین سر بزنید و فایل پیدیاف گزارش را دریافت کنید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in