روژین نقوی CMO نماوا شد، پویا خجسته به آپ بازگشت؛ آخرین جابهجاییهای کامیونیتی مارکتینگ ایران
دیام برد در راستای اطلاعرسانی اخبار حوزه بازاریابی و تبلیغات ایران، آخرین تغییرات کامیونیتی مارکتینگ در لایههای سرپرستی و مدیریتی را رصد و آن را بهصورت ماهانه منتشر میکند. در این نوشته، آخرین تغییراتی که در آذرماه ۱۴۰۲ رخ دادهاند را مرور میکنیم.
به گزارش دیام برد، روژین نقوی، CMO سابق دکتر نکست، به گروه شاتل پیوست و CMO نماوا شد.
مسعود آموزگار، مدیر مارکتینگ سابق آپ با انتشار متنی در لینکدین، خبر از آغاز همکاری خود با شب بهعنوان CMO را داد.
پویا خجسته پس از چند سال دوری مجددا به آپ پیوست و از همکاری جدید خود بهعنوان Vertical Marketing Manager خبر داد.
مهدی حمیدی با انتشار متنی در لینکدین، از سیباپ بهعنوان CMO خداحافظی کرد و خبر از پیوستن به ماهان نت در همان موقعیت شغلی را داد.
احسان بیات، مدیر سابق دیجیتال هلدینگ بامن (هلسا، بامن)، بهعنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ به دارت ادز پیوست.
افشین علمداری، CMO سابق اتاقک، CMO فدکس شد.
طیبه رسولزاده، CMO مدیانا شد.
اردلان داوودی از موقعیت شغلی جدید خود در پارس پک، بهعنوان Campaign & Marketing Automation Manager خبر داد.
شهاب شیرین (Acquisition Marketing Manager سابق تپسی) به یکتانت، بهعنوان Advertiser Director پیوست.
گیلدا عسکرپور (مدیر توسعه کسبوکار دیجیکالا) از ادامه همکاری خود در همان مجموعه، بهعنوان مدیر ارشد برند، خبر داد.
علی دریابیک، مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ آیتول از آغاز همکاری خود با نماوا در همان موقعیت شغلی خبر داد.
پریسا وفا، پس از جدایی از کانون ایران نوین با موقعیت شغلی دیجیتال مارکتینگ استراتژیست، مدیر پروداکت مارکتینگ د گروه صنعتی سولیکو شد.
اگر در حوزه بازاریابی، در لایه سرپرستی یا مدیریت جابهجا شدید یا در مجموعه شما فردی به تازگی به تیمتان پیوسته است، ما را باخبر کنید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in