اخبار
بیلبورد جدید مکدونالد و به رخ کشیدن خنکی میلکشیک در گرما
الهه صالحی
19 شهریور 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برند زنجیرهای فستفود مکدونالد اخیرا تبلیغات محیطی متفاوتی را منتشر کرده است تا نهایت استفاده تجاری خود را از گرمای هوا در بریتانیا ببرد.
به نقل از سایت درام، با شروع دوباره افزایش دما در بریتانیا، مکدونالد در بیلبورد جدید و بسیار مینیمال خود تنها یک قطره آب شده از میلکشیک توتفرنگی را در کنار لوگوی خود به تصویر کشیده است تا خنکی میلکشیکهای خود را به یاد مردم بیاورد.
منبع: the drum
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in