پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات آنلاین و E-CRM گزارش‌ها

گزارش سال 98 مدیااد، پلتفرم تبلیغات کلیکی

امیر وحدتی امیر وحدتی
22 خرداد 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گزارش سال 98 مدیااد، پلتفرم تبلیغات کلیکی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیااد گزارش سالانه خود را منتشر کرد که حاوی نکات جالب توجهی است. در این گزارش به تغییرات فصلی میزان نمایش تبلیغات تا توزیع ترافیک تبلیغاتی به تفکیک جنسیت، محتواهای تبلیغاتی مدیااد، کمپین‌های پرداخت به ازای اکشن (CPA) و وضعیت تبلیغ‌دهندگان پرداخته شده است.

برخی از نکات جالب این گزارش را در ادامه می‌بینیم.

  • ماهانه 58 میلیون کاربر فعال
  • کاهش 60 درصدی ترافیک تبلیغاتی مدیااد در زمان قطعی اینترنت در آبان ماه
  • اختصاص 66 درصد ترافیک تبلیغاتی به آقایان و 34 درصد به بانوان
  • حذف 2 میلیارد و 800 میلیون تومان کلیک تقلبی از فروردین 1398 تا فروردین 1399
  • افزایش 885 درصدی تعداد تبلیغ‌دهندگان مدیااد
  • پوشاک و زیبایی بیشترین سهم را در ترافیک تبلیغاتی مدیااد داشته است.
  • میانگین قیمت کلیک 220 تومانی کمپین‌های تبلیغاتی در مدیااد
  • در سال 1398، به صورت میانگین روزانه 164 محتوای تبلیغاتی جدید در مدیااد ثبت شده است.

این آمار بخش کوچکی از گزارش مدیااد در سال 1398 است. شما می‌توانید گزارش جامع مدیااد را از این‌جا دانلود کرده و مطالعه کنید.

بخوانید  اطلاعات تالارهای گفت‌وگو در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود
پاکت
به اشتراک بگذارید:
امیر وحدتی
امیر وحدتی
مهندس برق سابق که تمام علاقش شده نوشتن و مطالعه کردن
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین