اخبار
تبلیغات آنلاین و E-CRM
گزارشها
گزارش سال 98 مدیااد، پلتفرم تبلیغات کلیکی
امیر وحدتی
22 خرداد 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیااد گزارش سالانه خود را منتشر کرد که حاوی نکات جالب توجهی است. در این گزارش به تغییرات فصلی میزان نمایش تبلیغات تا توزیع ترافیک تبلیغاتی به تفکیک جنسیت، محتواهای تبلیغاتی مدیااد، کمپینهای پرداخت به ازای اکشن (CPA) و وضعیت تبلیغدهندگان پرداخته شده است.
برخی از نکات جالب این گزارش را در ادامه میبینیم.
- ماهانه 58 میلیون کاربر فعال
- کاهش 60 درصدی ترافیک تبلیغاتی مدیااد در زمان قطعی اینترنت در آبان ماه
- اختصاص 66 درصد ترافیک تبلیغاتی به آقایان و 34 درصد به بانوان
- حذف 2 میلیارد و 800 میلیون تومان کلیک تقلبی از فروردین 1398 تا فروردین 1399
- افزایش 885 درصدی تعداد تبلیغدهندگان مدیااد
- پوشاک و زیبایی بیشترین سهم را در ترافیک تبلیغاتی مدیااد داشته است.
- میانگین قیمت کلیک 220 تومانی کمپینهای تبلیغاتی در مدیااد
- در سال 1398، به صورت میانگین روزانه 164 محتوای تبلیغاتی جدید در مدیااد ثبت شده است.
این آمار بخش کوچکی از گزارش مدیااد در سال 1398 است. شما میتوانید گزارش جامع مدیااد را از اینجا دانلود کرده و مطالعه کنید.
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in