پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

کمپین‌های محیطی برتر مرداد شهر تهران به انتخاب مخاطبین دی‌ام برد: جاباما، زخم کاری و شهر لوازم خانگی

الهه صالحی الهه صالحی
13 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین‌های محیطی برتر مرداد شهر تهران به انتخاب مخاطبین دی‌ام برد: جاباما، زخم کاری و شهر لوازم خانگی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دی‌ام برد هر ماه کمپین‌های محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین که متخصصین مارکتینگ هستند را تعیین می‌کند. ۴ کمپین از نزدیک به ۲۰ کمپین محیطی مرداد ماه از نظر بیش از نصف مخاطبین مثبت ارزیابی شدند: جاباما، زخم کاری فیلیمو، شهرلوازم‌خانگی و وین‌جوی (گروه زر).

کمپین جاباما در مرداد ماه، با دریافت ۶۸ از نظرات مثبت در جایگاه اول قرار گرفت.

کمپین سریال زخم کاری از فیلیمو با ۶۳ درصد نظر مثبت در جایگاه دوم قرار گرفتند.

کمپین شهر لوازم خانگی نیز موفق شدند نظر مثبت ۶۱ درصد از مخاطبان را دریافت کرده و در جایگاه سوم قرار بگیرند؛ وین جوی نیز با رای مثبت ۵۱ درصد از کاربران در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نکته تبلیغات محیطی مرداد ماه این بود که به جز این ۴ مورد ذکر شده، در بقیه موارد میزان نظرات منفی کاربران دی‌ام برد به آنها بیشتر از نظرات مثبت بود.

تبلیغات محیطی زامیاد، با ۴۶ درصد نظر مثبت در جایگاه بعدی قرار گرفت.

برند کاسپین نیز با تبلیغات محیطی خود در مرداد ماه ۴۴ درصد نظر مثبت و ۵۶ درصد نظر منفی از سوی کاربران دی‌ام برد دریافت کرد.

بیلبوردهای دیجی‌سرویس ۴۰ درصد نظر مثبت و ۶۰ درصد نظر منفی دریافت کرد.

تبلیغات محیطی کی دبلیو سی و پیله‌های عصر پرواز ۶۱ درصد نظر منفی ۳۹ درصد نظر مثبت گرفتند.

بیلبوردهای تیپاکس نیز نظر مثبت ۳۴ درصد از کاربران و نظر منفی ۶۶ درصد از آنها را جلب کردند.

۳۱ درصد از کاربران نیز به بیلبوردهای اسنوا و  ۳۰ درصد از کاربران نیز به بیلبوردهای MVM نظر مثبتی داشتند.

بیلبوردهای اکتیدنت و بانی‌مد نیز به ترتیب نظر مثبت ۲۵ و ۲۳ درصد از مخاطبان دی‌ام برد را جلب کردند.

در پایان نیز تبلیغات محیطی دو برند راپیدو و سالیان به ترتیب تنها نظر مثبت ۱۸ و ۱۶ درصد از مخاطبان را دریافت کردند و آخر شدند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین