کمپین محیطی آیسیمانکی و بستنی پریما برترین کمپینهای تبلیغات محیطی مردادماه شهر تهران
فهرست مطلب
دیام برد به دنبال درخواست مخاطبین در ادامهی روند ماههای پیش، مجدد کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین را که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
پس از چند ماه وقفه، به درخواست مخاطبین مجددا نظرسنجی پیرامون برترین کمپینهای محیطی هر ماه را از سر گرفتیم. این نظرسنجی با مشارکت بیش از هزار مخاطب دیام برد از طریق استوری صفحه اینستاگرام این رسانه انجام شد. طی این نظرسنجی کمپینهای محیطی شهر تهران در ماه مرداد (۱۸ کمپین) را از نظر ویژوال، جذابیت و رسایی پیام به ارزیابی گذاشته شدند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
برترین کمپینها
تبلیغات نوشیدنی آیسیمانکی، بستنی پریما و نوشیدنی مالتایچ از سنایچ به ترتیب با ۶۷، ۶۶ و ۵۵ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها کمپین لیموناد سنایچ با ۴۸ درصد نظر مثبت در رده چهارم و سوپرمارکتهای اسنپ با ۴۱ درصد ارزیابی مثبت در ردیف پنجم این لیست قرار گرفتند.
سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپینهای محیطی مرداد ماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان میبینیم.
ضعیفترین کمپینها
کمپینهای محیطی کلاسنو و جیبک به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ درصد نظر مثبت مخاطبین ضعیفترین کمپینهای محیطی مرداد ماه شهر بودهاند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in