گزارش سالانه نجوا: «بیشترین نرخ کلیک پیامکها توسط کاربران در ساعات غیرکاری»
فهرست مطلب
نجوا که به عنوان سرویس ریتنشن مارکتینگ ایرانی در سال ۹۷ شروع به کار کرد به تازگی گزارش سالانه خود را منتشر کرده است و در آن به بررسی وضعیت ریتنشن مارکتینگ کشور و فراز و فرود آن پرداخته است.
ریتنشن مارکتینگ به معنای بازاریابی جذب و حفظ مشتری، بازاریابی در راستای نگهداری مشتری، بازاریابی با رویکرد و هدف ایجاد تکرار خرید از سوی مشتری است و با استفاده از بازاریابی بازگشتی شما میتوانید مشتریان خود را به بازگشت و خرید مجدد ترغیب کنید که در این صورت شاخص ارزش طول عمر مشتری (CLV) افزایش مییابد.
در این مطلب گزیدهای از نکات برجسته این گزارش را میخوانید. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.
نجوا از ابتدای راه تاکنون
نجوا در حال حاضر سرویسهای اساماس ایمیل و پوش را ارائه میکند.
روند ارسال کمپینهای ریتنشن مارکتینگ طی هفته
بیشترین کمپینهای ایمیل در روز یکشنبه ارسال میشوند. شلوغترین روز برای اساماس دوشنبه و سپس پنجشنبه است و چهارشنبه هم پوش نوتیفیکیشن این وضعیت را دارد.
روزهای طلایی کمپینهای ایمیل و پوش (بر اساس نرخ کلیک)
در اینفوگرافی زیر بهترین روزهای هفته برای ارسال ایمیل و اساماس در صنایع مختلف را مشاهده میکنید:
یکی از مهمترین عوامل موثر در نتایج کمپینهای ریتنشن، انتخاب روز مناسب برای ارسال است.
ساعتهای طلایی کمپینهای ایمیل و پوش (براساس نرخ کلیک)
بهترین زمان ارسال کمپینهای ایمیل (بر اساس Open Rate)
پرکمپینترین روزهای سال ۱۴۰۰
رفتار صنایع در کانال ایمیل و پوش در طی هفته
کسبوکارهای مالی بیشترین کمپینهای ایمیل را در روز پنجشنبه ارسال کردهاند.
نرخ کلیک کمپینهای پیامک طی هفته
میانگین نرخ کلیک کمپینهای پیامک طی شبانهروز
برخلاف اینکه بسیاری از کسبوکارها علاقه دارند پیامکهای خود را در ساعات کاری ارسال کنند، بیشترین نرخ کلیک پیامکها توسط کاربران در ساعات غیرکاری اتفاق میافتد! (دادهها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب بررسی شده است)
میتوان گفت ساعت ۲۰ بهترین ساعات ارسال پیامک هستند، چرا که علاوه بر این که نرخ باز شدن پیامک بالاست، شما ساعت طلایی ۲۱ و ۲۲ را نیز در پیش خواهید داشت.
توزیع عضوگیری پوش نوتیفیکیشن (بر اساس مرورگر)
توزیع عضوگیری پوش نوتیفیکیشن (بر اساس لوکیشن مشترکین)
تهران در رتبهٔ اول و استانهای فارس و اصفهان به ترتیب رتبهٔ بعدی را دارند. این در حالی است که طبق نمودار توزیع جمعیت ایران، تهران اولین، فارس پنجمین و اصفهان سومین استان پرجمعیت است.
کلیدواژههای پرتکرار در عناوین ایمیل
اعداد پرتکرارترین کلیدواژهها در عناوین ایمیل بوده اند، مثلا ۳ روز مانده تا … ۵۰ درصد تخفیف برای…
در صورت تمایل به مطالعه بیشتر فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in