پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها منتخب سردبیر

برترین تبلیغات محیطی شهریورماه از نگاه مخاطبان دی‌ام برد: HTN Prime، تپسی و ازکی در صدر

مرجان عبدی مرجان عبدی
10 مهر 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
برترین تبلیغات محیطی شهریورماه از نگاه مخاطبان دی‌ام برد: HTN Prime، تپسی و ازکی در صدر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دی‌ام برد در ادامه‌ی روند هر ماه خود، کمپین‌های محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبین که عموما متخصصین مارکتینگ و فعالین این حوزه هستند را تعیین می‌کند.

این کمپین‌های محیطی شهریور ماه در سطح شهر تهران به نمایش درآمده‌اند و در انتهای شهریور در صفحه اینستاگرام دی‌ام برد به نظرسنجی گذاشته شده‌ که بیش از ۱۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند. نتایج نظر مخاطبان و میزان موفقیت این کمپین‌ها را در ادامه می‌بینیم.

تبلیغات HTNprime، تپسی و ازکی به ترتیب با ۸۴، ۸۱ و ۷۸ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپین‌های موفق شهر تهران بوده‌اند.

پس از آنها کمپین اسنوا با ۵۹ درصد نظر مثبت در رده چهارم این لیست قرار گرفت.

رانی با ۵۰ درصد رای مثبت در نظرسنجی در رده پنجم این بررسی قرار گرفت.

سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپین‌های محیطی شهریورماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان می‌بینیم.

و در نهایت کمپین‌های بانک ملی و رسا تهاتر با ۱۱ و ۵ درصد ارزیابی مثبت، ضعیف‌ترین کمپین‌های محیطی شهریورماه شهر تهران شدند.

نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین