پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سیب‌اپ از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
1 خرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سیب‌اپ از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

استور iOS ایرانی سیب‌اپ از هویت بصری و لوگو تایپ جدید خود رونمایی کرد. مدیر تجاری سیب‌اپ می‌گوید که این تغییر به نحوی انجام شده است که لوگوی سیب‌اپ با آیکون اپلیکیشن‌ها و طراحی خود این سیستم عامل همسو شود.

به گزارش دی‌ام برد، حمید کوچک‌زاده، مدیر تجاری سیب‌اپ در رابطه با تغییراتی که در این‌ ری‌برندینگ ایجاد شده است، به دی‌ام برد می‌گوید: «برای حفظ یک‌پارچگی بیشتر با سیستم عامل ios و خصوصا آیکون اپلیکیشن‌های ios لوگوی سیب‌اپ را به نحوی تغییر دادیم که لوگوی سیب‌اپ با آیکون اپ‌ها و طراحی خود این سیستم عامل همسو‌ و در حقیقت از لحاظ بصری و هویتی به این فضا نزدیک‌تر شود. این لوگو بیش از پیش با خدماتی که سیب‌اپ ارائه می‌دهد همگام شده ‌و فرم آن به گونه‌ای است که می‌توان تصور کرد که فضای خالی داخل لوگو با آیکون اپلیکیشن‌های iOS ای دیگر کامل می‌شود؛ این تمثیل می‌تواند مفهوم در برگیرنده بودن کامل اپلیکیشن‌ها در یک استور را بهتر منتقل کند.

لوگوی جدید سیب‌اپ

به گفته او همزمان با لوگوی سیب‌اپ، لوگوتایپ آن نیز تغییر کرده‌ است و از فرم طراحی جدید پیروی می‌کند.

او در رابطه با نیازی که سیب‌اپ برای ری‌برندینگ احساس کرده است، می‌گوید: «بدیهی است که یک برند نخواهد پس از شناخته شدن اسم و لوگوی خود، این ریسک را متحمل شود که هویت بصری خود را تغییر بدهد اما ما احساس کردیم که با توجه به اینکه سیب‌اپ سال‌هاست فعالیت خود را آغاز کرده، لوگو به بازنگری نیازمند است و با توجه به فلت و مینیمال شدن طراحی‌ها ما سعی کردیم که تا جای ممکن به این فضا نزدیک‌تر شده و از زبان طراحی روز دنیا پیروی کنیم.»

حمید کوچک‌زاده مدیر تجاری سیب اپ

۶۵ درصد از iOSای‌ها از سیب‌اپ استفاده می‌کنند

کوچک‌زاده در رابطه با سهم از بازار این استور ایرانی، می‌گوید که حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد از کاربرانی را که از استورهای ios استفاده می‌کنند، در سیب اپ میزبانی می‌کنیم و تعداد دانلود اپلیکیشن‌ها و سیب‌اپ گواه این موضوع است.

او با اشاره به اینکه سیب‌اپ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است و تا امروز توانسته است سرویس‌های خود را به بیشتر از ۶ میلیون کاربر ارائه کند، توضیح می‌دهد: «این در حالی است که با توجه به تمام محدودیت‌های ios و چالش‌های این سیستم عامل در ایران، سرویس دادن در این فضا کار ساده‌ای نیست؛ اما ما هر روز تلاش کردیم که با توجه به اتفاقاتی که در اکوسیستم ios رخ می‌دهد خودمان را بهینه کرده و تیم R&D ما بتواند به بهترین شکل این چالش ها را مدیریت کرده و پشت سر بگذارد و با تمام مشکلات موجود، سرویس ما پایدارترین سرویس ممکن باشد و از طرفی بهترین خدمات را به کاربر ارائه کند.»

مدیر تجاری سیب‌اپ اضافه می‌کند:‌‌ «نکته‌ بسیار مهمی که برای ما وجود دارد جامعیت اپلیکشن‌های درون سیب‌اپ است، به طوری‌که که کاربران را نسبت به استفاده از سایر سرویس‌ها بی‌نیاز کند و او بتواند تمام نیازهای خود را در سیب‌اپ مرتفع کند.»

به گفته کوچک‌زاده در حال حاضر بیشتر از ۶ هزار توسعه دهنده با سیب‌اپ همکاری کرده و بیش‌تر از ۳۰ هزار اپلیکیشن در سیب‌اپ هستند و این پلتفرم برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای کاربران خود تلاش کرده است تا اپ‌های با کیفیت خارجی را که نیاز به پرداخت دلاری دارد، با جدیدترین فیچرها در اختیار کاربران قرار بدهد و کاربر سیب‌اپ بتواند از این اپ‌های دلاری و کاربردی که داخل اپ استور وجود دارد از طریق سیب اپ به رایگان استفاده کند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین