مروری بر کمپین “میارم برات” اسنپ!
فهرست مطلب
اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، اسنپ کمپینی رو با عنوان “میارم برات” شروع کرد، هدف از این کمپین بالا بردن آگاهی مشتریان از سرویس سوپرمارکت اسنپ و ارزش پیشنهادی این سرویس و به دنبال آن افزایش فروش و رشد مشتریان سرویس بود.
کمتر از 1 درصد افراد جامعه خرید سوپرمارکتی خود را آنلاین انجام میدهند و این موضوع دلایل فرهنگی و اقتصادی دارد. تغییر این رفتار مشتری به صرف آگاهی از وجود سوپرمارکت آنلاین اتفاق نمیافتد. با نشان دادن مزیتهای رقابتی سرویس سوپرمارکت اسنپ نسبت به خرید حضوری سعی در تغییر این رفتار داشته است.
سرویس سوپرمارکت اسنپ با دو ارزش پیشنهادی خود نسبت به رقبا (آفلاین و آنلاین)، پاسخی به نیازمندیهای کاربران (تحویل فوری زیر 30 دقیقه و همیشه تا 50 درصد تخفیف) است. پس اساس کمپین بر همین چیده شد و با 6 شعار سریالی و با زبانی نزدیک به جامعه و مخاطب خود بر همین 2 ارزش تاکید کرده است.
1) تند و تیز میارم برات ( زیر 30 دقیقه)
2) زیر سه ربع میارم برات ( زیر 30 دقیقه)
3) تخته گاز میارم برات ( زیر 30 دقیقه)
4) کف قیمت میارم برات ( تا 50 درصد تخفیف)
5) تخفیف شیرین میارم برات ( تا 50 درصد تخفیف)
6) تخفیف تپل میارم برات ( تا 50 درصد تخفیف)
یوزر جرنی یا مسیر مشتری
آیکون سوپرمارکت اسنپ —> مشاهدهی اسپلیت اسکرین یا صفحهی انتخاب
- تحویل فوری- سوپرمارکتهای اطراف و کمتر از سی دقیقه به رنگ صورتی و یادآور تامینکننده این سرویس
- تخفیف بیشتر- هایپر استار و تا 50 درصد تخفیف به رنگ آبی تیره و یادآور تامینکننده این سرویس
اهداف کلی کمپین
- افزایش آگاهی از سرویس سوپرمارکت
- افزایش سفارشهای سرویس سوپرمارکت
جامعهی هدف
1) کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ
2) افرادی که مسئولیت خرید با آنهاست و یا میتوانند روی تصمیم افراد در خرید موثر باشند
3) افراد 18 – 45 سال
4) افراد پیشرو و نوآور
پیام کمپین
اسنپ سرویس سوپرمارکت با دو ارزش پیشنهادی دارد که نیازمندیهای شما را برای خرید سوپرمارکتی فوری و سفارشهای حجم بالا و به صرفه را تامین میکند.
1) سفارش از سوپرمارکتهای اطراف و تحویل زیر 30 دقیقه
2) سفارش از هایپر استار و با تخفیف تا 50 درصد
بازه زمانی کمپین
3 اردیبهشت تا 3 خرداد (یک ماه به تفکیک 2 هفته اورنس و 2 هفته پرفورمنس)
چنلهای کمپین
- تبلیغات محیطی در 9 شهر (تهران، قم، کرج، اهواز، قزوین، ارومیه، شیراز، اصفهان، مشهد) به تعداد 475 مدیا
- آنلاین (S.E.M، بنر و پری رول)
- شبکههای اجتماعی اسنپ (اینستاگرام، توییتر، تلگرام)
- تبلیغات در شبکههای اجتماعی (پیجهای تبلیغاتی و اینفلوئنسر مارکتینگ)
- PR
- پیامک، پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ
- کانالهای تبلیغاتی سوپراپ اسنپ (صفحه انتظار، بنرهای اپلیکیشن اسنپ و بج)
نتایج کمپین
- رشد قابل ملاحظهی آگاهی نسبت به سرویس سوپرمارکت
- رشد قابل ملاحظهی در تعداد سفارشهای سرویس سوپرمارکت
اثرگذاری کانالهای تبلیغاتی در کمپین
همهی كانالها با توجه به كاربردشان اثرگذار بودند، ولی نكتهی مهم سينرژی است؛ در واقع وقتی اين كانالها به صورت ۳۶۰ استفاده میشوند اثر به مراتب بيشتری نسبت به زمانی دارند كه به طور مجزا استفاده میشوند.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in