پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟

مرجان عبدی مرجان عبدی
23 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش Unsupervised: مارکترها بیشتر در کدام مهارت‌ها ضعف دارند؟
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس تجربه شما، بهترین ابزارها و اپلیکیشن‌های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟
شما برای کار در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ ابزارهای زیادی در اختیار دارید که می‌توانید آنها را انتخاب کنید و هرکدام ارزش و کاربرد خاص خود را دارند، اما داشتن چند برنامه و ابزار کامل، جامع و کاربردی می‌تواند در بهینه‌سازی زمان و نتیجه‌ نهایی شما بسیار موثر باشد.

تیم Unsupervised اخیرا در این زمینه بین ۷۵۰ مارکتر مستقر در امریکا نظرسنجی‌ایی انجام داده است تا اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کند. در این نظرسنجی از مارکترها درباره چالش‌هایی که روزانه با آنها مواجه می‌شوند، الزاماتی که برای رشد و توسعه انتظار دارند و ابزارهایی که در این راستا بیشترین سودمندی و تاثیرگذاری را برای مارکترها داشته‌اند، سوال شده است.

این نظرسنجی نتایج جالبی به‌همراه داشته‌است که برخی از نتایج برگزیده آن را اینجا می‌خوانید. درصورت تمایل به مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

ضعیف‌ترین مهارت‌ها‌ در تیم‌های بازاریابی

از مارکترها خواسته شد تا به جهت مشخص شدن نقاطی که نیاز به رسیدگی و بهبود بیشتری دارند، نقاط ضعف تیم خود را گزارش کنند.

تیم‌های بازاریابی بیشتر برای کدام بخش‌ها از ابزارها استفاده می‌کنند؟

محبوب‌ترین ابزارهای سوشال مدیا مارکتینگ

 

محبوب‌ترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه طراحی

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه آنالیز داده

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه سئو

محبوب‌ترین ابزارها در زمینه مدیریت پروژه

فایل کامل گزارش را از اینجا دانلود کنید.

 

بخوانید  محسن رهگذر در رویداد گردهمایی مشترک: بازاریابی و نوآوری دو ستون اصلی یک کسب‌وکار هستند
پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین