اخبار
تبلیغات
برند Vans تبلیغات جدیدی به روش گوریلا مارکتینگ اجرا کرد
زهرا محبی
8 دی 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برند کفش Vans که در ایران هم محبوبیت زیادی دارد، در جدیدترین تبلیغات خود، مخاطبین را به روش گوریلا مارکتینگ تحت تاثیر قرار داده است. همانطور که در تصویر میبینید، این برند در این تبلیغات، دو ون به شکل کفشهای Vans را در هوای بارانی نیویورک به نمایش درآورده است!
این کمپین توسط ونس در فضای خیابان و هوای بارانی اجرا شد تا مقاوت کفشهای برند خود را در هوای سرد و بارانی را نشان دهد. ویدیوی این کمپین بیش از ۱.۴ میلیون بازدید ارگانیک در اینستاگرام داشته است.
گوریلا مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی است و با عناوینی مثل بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی هم شناخته میشود. در این نوع از بازاریابی، کسبوکارها تلاش میکنند با روشی نامتعارف و عجیب و عموما کمهزینه، وارد زندگی روتین افراد شوند و در عین حال توجه زیادی را به خود جلب کنند.
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in