پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

شنوتو از سرویس تبلیغات صوتی خود رونمایی کرد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
10 مرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شنوتو از سرویس تبلیغات صوتی خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شنوتو با بیش از هفت سال حضور در حوزه محتوای صوتی و بعد از اجرای سرویس هاستینگ با امکان ارائه فید به پلتفرم‌های جهانی و فیدخوان در حوزه پادکست و همچنین طراحی اپلیکیشنی تخصصی برای شنیدن، حال به بازار تبلیغات‌صوتی ورود کرده است.

سرویس تبلیغات صوتی شنوتو با امکان اجرای کمپین‌های محتوامحور و تعدادمحصور راه‌اندازی شد. در این سرویس، یک فایل صوتی حداکثر ۳۰ ثانیه‌ای در ابتدای فایل‌های صوتی(پادکست، کتاب‌صوتی، موسیقی) برای مخاطبان به صورت تصادفی در اپلیکیشن  اندروید و وب‌سایت شنوتو پخش می شود. همچنین این تبلیغ دارای تصویر، دکمه‌ای با امکان کلیک و متن دلخواه است.

اجرای سریع کمپین‌ها با سرویس تبلیغاتی شنوتو

امکان پخش برای گروه‌های مخاطب بر اساس نوع محتوا شامل پادکست، کتاب صوتی، موسیقی، امکان پخش در دسته‌بندی‌های موضوعی به طور مثال دسته‌بندی‌های مدیریت و کارآفرینی، روانشناسی و موفقیت و… از دیگر ویژگی‌های این سرویس به شمار می‌رود. البته سرویس تبلیغات صوتی شنوتو ویژگی‌های دیگری نیز مانند اجرای سریع و هدفمند کمپین‌ها، امکان توقف یا تغییرات به صورت لحظه‌ای، امکان گزارش‌گیری دقیق و خروجی اکسل (شامل Date, time, Album, channel, category, media name, click) را دارد.

شنوتو همچنین در گزارشی با ارائه آمار و ارقام این پلتفرم، از روزانه ۲۰ هزار بازدید و ۹۰۰ هزار کاربر ثبت نامی خبر داد. نرخ بازگشت کاربران نیز ۴۱ درصد اعلام شده است. همچنین این پلتفرم، ۱۰۰ هزار پخش روزانه دارد.

شنوتو همچنین اعلام کرده که برای اجرای کمپین‌ها می‌تواند موارد مورد نیاز را در اختیار افراد قرار دهد.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین