اخبار
یوتیوب سیستم جدیدی از Insight را برای حفظ بینندگان راهاندازی میکند
زهرا محبی
14 مهر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
یوتیوب در حال اضافه کردن معیارهای بیشتری برای سنجش عملکرد یوتیوبرهاست. استفاده از این معیارها به حفظ تعداد بینندگان محتواهای یوتیوبرها کمک خواهد کرد. این معیارها اطلاعات و آمار و ارقامی از چنل یوتیوبی به فرد خواهد داد که با استفاده از آن میتواند عناصر و کلیدهای هر ویدیو را که باعث جذب تعامل بیشتر مخاطب شده است بشناسد، سپس از آنها در دیگر ویدیوها هم استفاده کند. یوتیوبر قرار است این کار را با استفاده از آمار بهینهشده ریتنشن یا نرخ بازگشت کاربر انجام دهد. منتظر بخش جدید Insight در یوتیوب باشید.
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in