بهار بهبودی، مدیر بازاریابی زرینپال: در الکامپ از سرویس دایرکت دبیت رونمایی کردیم
فهرست مطلب
در حاشیه ۲۷مین نمایشگاه الکامپ با بهار بهبودی، مدیر بازاریابی زرینپال درباره محصول جدید این مجموعه و راههای جذب مشتریان گقتگو کردهایم.
بهار بهبودی، مدیر مارکتینگ زریپال پیرامون هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه به دیام برد گفت: «زرینپال به عنوان یکی از بازیگران صنعت پرداخت طی چند سال اخیر به خاطر کرونا نتوانسته بود با پذیرندههای خود ارتباط نزدیکی برقرار کند. طی این چندسال محصولات جدیدی لانچ کرده و مطابق با نیازهای پذیرندههایمان این محصولات را طراحی کردیم. در این نمایشگاه حاضر شدیم تا هم محصولاتمان را معرفی و هم دیدارمان را با مشتریان تازه کنیم. ما جامعه پذیرندگان ۳۵۰ هزار نفری داریم که دوست داریم از نزدیک بتوانیم با ایم افراد گفتگو کنیم و از مشکلات و نیازهای آنها آگاه شویم.»
معرفی سرویس دایرکتدبیت در نمایشگاه الکامپ
او درباره سرویس جدید زرینپال نیز توضیح داد: «یکی از محصولاتی که زرینپال درحال توسعه آن است، سرویس برداشت مستقیم دایرکتدبیت است که قصد داریم این محصول را به صورت خاص در نمایشگاه معرفی کنیم و ویژگیها و شرایط استفاده از آن را به مشتریان ارائه دهیم. این محصول این امکان را فراهم میکند که بتوانیم از حساب کاربرانی که قبلا این اجازه را به ما دادند بردشت کنیم. این سرویس برای کسبوکارهایی مناسب است که پرداخت دورهای و حق اشتراک دارند. در این صورت نیازی به یادآوری به کاربر برای پرداختهاوجود ندارد.»
بهبودی همچنین درباره مزیتهای حضور در نمایشگاه گفت: «حضور در نمایشگاه به عنوان غرفهدار نتایج کوتاهمدت و بلندمدتی دارد که ممکن است به راحتی قابل اندازهگیری نباشد. حضور در نمایشگاه برای تمام برندها به خصوص برندهایی که در مرحله awareness هستند، اهمیت بالایی دارد. برندهایی که در رده اول بازار هستند نیز برای حفظ جایگاه و یادآوری برند در نمایشگاه حضور پیدا میکنند. ضمن اینکه همه برندها میتوانند با حضور در نمایشگاه وجوه تمایزشان نسبت به رقبا را به مشتریان نشان دهند. حضور در نمایشگاه همچنین برای مارکترها اهمیت زیادی دارد تا بتوانند افراد تاثیرگذار در حوزه خود و همچنین رقبا را از نزدیک ملاقات کنند. ملاقات حضوری باعث میشود بتوانید مشکلات را از نزدیک شناسایی کرده و پتانسلهای همکاری را از نزدیک بررسی کنید. در نتیجه به نظرم اگر مارکتری غرفه هم ندارد باید در نمایشگاهها حضور پیدا کند تا بتواند از نزدیک دیدارهارا تازه کند.»
مدیر مارکتینگ زرینپال در ادامه درباره راههای جذب مشتری این مجموعه توضیح داد: «باتوجه به اینکه ما یک مجموعه B2B هستیم، کانال فروش برای ما کانال دارای اهمیت بالایی است. از نظر مارکتینگی نیز سئو برای ما مهم بوده و حضور در شبکههای اجتماعی برای یادآوری ارزشهای برندمان نیز موضوعی قابل توجه است. از طرفی باید به عنوان برندی که پیشروی این بازار است، فعالیتهایی برای حفظ بازار خود داشته باشیم. یکی از این فعالیتها حضور در همین نمایشگاهها است.»
قوانین رگولاتوری از مهمترین چالشها است
به باور بهبودی، برای تمامی شرکتهای حوزه پرداخت چالش رگولاتوری اهمیت بالایی دارد. او درباره این چالشها توضیح داد: «قوانین رگولاتوری اغلب برای ما دست و پاگیر میشود. برای مسئله اجباری شدن اینماد و الزام اتصال درگاه پرداخت شرکتها به شبکه مالیاتی از چالشهایی بود که به آنها دستوپنجه نرم میکردیم. مالیات برای کسبوکارها اهمیت بالایی دارد اما بهترین راه این است که با آموزش بتوان این ترسی که کسبوکارها از مالیات دارند را از بین برد.»
مدیر مارکتینگ زرینپال با اشاره به ریبرند این مجموعه درباره برندسازی زرینپال گفت: «زرینپال امسال ریبرندینگ داشته و با این کار ثابت کرده بدون مرز کنار کسبوکارها حضور دارد. چه کسبوکارهایی که با زرینپال کار میکنند و چه کسبوکارهاییکه کار نمیکنند. ما در ارائه خدمات بهتر و متفاوتتر به کسبوکارها مرزها را از بین میبریم. کشورهای دیگر نیز میتوانند از بعضی از محصولات ما استفاده کنند. محصولاتی که ما ارائه میدهیم در حوزه پرداخت، محصولات wealth management و مدیریت داراییهایمان است. محصولات دیگرمان نیز در حوزه راهکارهای پرداخت است که در قالب زرینپال و شرکتهای گروه زرینپال به مشتریها ارائه میشود.»
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in