پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

زرین‌پال از هویت بصری خود با شعار بدون مرز رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
2 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زرین‌پال از هویت بصری خود با شعار بدون مرز رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

زرین‌پال در آستانه ۱۴ سالگی‌اش هویت بصری‌اش را به‌روز کرده و عنوان کرد که رنگ زرد همیشگی‌اش در کنار سایر رنگ‌ها معنا پیدا می‌کند.

زرین‌پال در بیانیه‌ای که به مناسبت این ری‌برندینگ منتشر کرده، با اشاره به انتزاعی بودن مفهوم مرز در ذهن انسان، لوگو جدید را در کنار هویت بصری تمام زیرمجموعه‌های خود، طیفی از رنگ‌ها و اشکال هندسی می‌داند که هر کدام برای توانمند کردن کسب‌وکارهای آنلاین و چرخاننده اقتصاد دیجیتال طراحی شده‌اند. به باور مدیران زرین‌پال، امروز رنگ زرد همیشگی برند زرین‌پال، در کنار رنگ‌های دیگر معنا پیدا می‌کند و زمان بازطراحی و بازتعریف مرز‌هاست.

لوگوی قدیمی زرین‌پال

لوگوی جدید زرین‌پال

زرین پال در این بیانیه‌ اشاره کرده است: «تمام رویدادهای بزرگ و سرنوشت‌ساز نسل انسان، در ساختن یا برداشتن مرزها است. از برداشته شدن مرز بین بهشت و سیبی که گاز زده شد، تا قلمرو سازی انسان‌ها برای یکدیگر. از کشیده شدن دیوارهای بین غرب و شرق یا شمال و جنوب تا برداشتن مرز‌‌ها و چارچوب‌های ذهنی برای اختراع‌های ناجی نسل بشر. از برداشته شدن مرز بین زمین و کهکشان‌ها تا مرز بین خشکی و دریا. از برداشته شدن فاصله‌ بین انسان‌ها به وسیله اینترنت، تا خط کشی و محدود شدن توسط اینترنت. از اختراع پول و بانک‌های مرکزی، تا تمرکز زدایی و برداشته شدن مرزها توسط رمز ارزها و فناوری بلاک‌چین. از برداشته شدن مرز بین انسان و هوش مصنوعی تا مرز باریک بین حقیقت و دروغ. از برداشته شدن مرز بین فناوری‌ و نیازهای نسل انسان تا کشیدن مرزهای بدون نیاز در فناوری‌های مالی.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین