پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
مصاحبه‌ها

بابک معد‌ن‌دار در مصاحبه با دی‌ام برد: علت کمبود خلاقیت در کمپین‌های تبلیغاتی، نبود دورنمایی از آینده برای کسب‌وکارها است

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
22 آذر 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بابک معد‌ن‌دار در مصاحبه با دی‌ام برد: علت کمبود خلاقیت در کمپین‌های تبلیغاتی، نبود دورنمایی از آینده برای کسب‌وکارها است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی که ۱۳ لغایت ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، بابک معدن‌دار، مدیرعامل و بنیان‌گذار آژانس ارتباطات بازاریابی بووم در مصاحبه با دی‌ام برد، علت نبود خلاقیت در کمپین‌های تبلیغاتی را تصمیم‌گیری در لحظه به‌دلیل نبود دورنمایی از وضعیت آینده عنوان کرد.

بابک معدن‌دار، مدیرعامل و بنیان‌گذار آژانس ارتباطات بازاریابی بووم در پاسخ به سؤال دی‌ام برد، در خصوص چرایی نبود خلاقیت در کمپین‌های تبلیغاتی از سوی کسب‌وکارها گفت: «براساس تجربه شخصی خودم، من فکر می‌کنم ایران در وضعیتی قرار دارد که صاحبان کسب‌وکارها و مالکین بیزنس‌ها مجبور هستند تا در لحظه عمل کنند و هرآنچه دارند را در لحظه بفروشند. آنها نمی‌توانند دورنما و یا چشم‌انداز مناسبی از برندشان را متصور شوند و یا حتی تفکرات برندی بسازند. (به همین علت) جایی برای خلاقیت نمی‌ماند. زمانی که یک نفر به‌دنبال ساخت یک برند است، به‌دنبال ساخت یک دورنما است. متأسفانه درحال‌حاضر کسب‌وکارها دورنمایی ندارند و می‌خواهند که در همین لحظه بهترین کار را انجام دهند و هرآنچه دارند بفروشند، حقوق‌هایشان را پرداخت کنند و بتوانند بیزنس‌شان را سرپا نگه دارند. در نهایت، به نظر من، دلیل اصلی این موضوع (کمبود خلاقیت در کمپین‌های تبلیغاتی) وضعیت کنونی کشور است.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین