گفتگو با حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد؛ «سعی میکنیم حلقه وصلی باشیم بین تولیدکننده و مصرفکننده»
فهرست مطلب
بُرنُس مد که پلتفرم تخصصی مد و فشن است و اخیرا در نمایشگاه صنعت ریتیل نیز شرکت داشته است، مجموعهای در صنعت مد و پوشاک است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و سعی میکند بستری باشد برای معرفی، تولید محتوا و فروش محصولات برندهای مختلف در این حوزه.
در همین راستا و پس از برگزاری نمایشگاه «ایران ریتیلشو» در روزهای ابتدایی دی ماه امسال، دیام برد به سراغ این مجموعه رفته تا پیرامون فعالیتها، تجربیات و چالشهای برنس مد و همینطور دستآورد نمایشگاه ریتیل امسال با حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل پلتفرم تخصصی بُرنُس مد به گفتوگو نشسته است.
از حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل این پلتفرم تخصصی درباره فعالیت این پلتفرم و marketplace بودن آن پرسیدیم: شیرازیها پاسخ داد: «بُرنُس مد پلتفرم تخصصی مد و فشن است که قرار است به سمت marketplace شدن حرکت کند؛ در راستای همین هدف برنامه نویسهای ما مشغول نوشتن و ایجاد زیرساخت، به جهت تکمیل کردن این فرآیند هستند.
وی افزود: تنوع کالایی این پلتفرم در حوزه مد و فشن است، به طوریکه تمام محصولاتی که مربوط به سبک زندگی یک فرد یا یک سازمان است را در این پلتفرم میتوان تهیه کرد؛ به این معنی که هر محصولی که باعث تغییر حال یا هویت فردی و یا گروهی شود در حوزه مُد و فشن قرار دارد، بنابراین از لباس و لوازم آرایشی بهداشتی تا محصولات خانه و آشپزخانه، لوستر و …. در این پلتفرم به فروش میرسد.
مدیرعامل این مجموعه درباره مزیت رقابتی این پلتفرم توضیح داد: «این پلتفرم به جهت مسؤلیت اجتماعی که برای خودش تصویر کرده و به عنوان استراتژی خود این مسؤلیت را پذیرفته، نه تنها تمرکزش روی برندهاست بلکه روی محصولات و نشانهایی که حتی ممکن است ثبت نشده باشند ولی مزیت رقابتی و نسبی به تناسب محصولات دیگر دارند با تمام تلاش به تولید محتوا پرداخته تا بتوانیم حلقه وصلی باشیم بین تولیدکننده و مصرفکننده.
ما بدون دریافت هزینه مازاد از تامینکنندگان، علاوه بر فروش، برندینگ محصولات آنها را نیز بر عهده میگیریم. همچنین علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان B2C، به کارمندان سازمانها و همچنین مشتریان آنها بصورت B2B و B2G و B2B2C به جهت استفاده مخاطبین از Cashback ،BNPL، فروش قسطی و امکانات اضافهای که سازمانها برای مخاطبین خود مدنظر قرار میدهند محصولات پلتفرم خود رابه آنها ارائه نموده به همین دلیل افزایش فروش برندهای داخل بُرنُس مد، برای صاحبین برندها جذابتر میشود.»
کمپینهای ۳۶۰ درجه، اصلیترین کانال جذب مشتری
شیرازیها درباره کانالهای جذب مشتری این پلتفرم تخصّصی گفت: «اصلیترین کانالهای جذب مشتری ما کمپینهای ۳۶۰ درجه دیجیتال مارکتینگ، حضور در نمایشگاههای تخصصی و تبلیغ در مجلات معتبر است.»
وی همچنین درباره برنامههایی که این برند برای آینده کسبوکار خود دارد، گفت: «در برنُس مد علاوه بر اینکه مانند همه برندها روی افزایش فروش و اضافه کردن وندورهای (vendor) مختلف و گتگوریهای مرتبط با اهداف سازمان متمرکزیم، به دنبال افزایش ثبت قراردادهای B2B و B2G، B2B2C هستیم؛ به این ترتیب نه تنها به عنوان پلتفرم یا درگاهی که با فروشگاه و برندهای مختلف قرارداد دارد فعالیت میکنیم، بلکه در جهت تامین نیاز مشتریان بیشتری در سطح جامعه هستیم.»
رسیدن به ۱۰۰ درصد هدف، در نمایشگاه صنعت ریتیل
شیرازیها در پاسخ به سوال دیام برد درباره هدف این پلتفرم از شرکت در نمایشگاه اخیر ایران ریتیل شو، اشاره کرد: ما در ابتدا با هدف تعریف پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد و مزیتها و تواناییهای آن به مخاطبین و صنعت ریتیل کشور، و همچنین آشنایی بیشتر و بهتر با امکانات و ابزارهای موجود و جذب مرچنت بیشتر، در این نمایشگاه شرکت کردهایم. هچمنین آشنایی با سازمانها، نرمافزارها و فعالین صنعت ریتیل به جهت پیدا کردن مزیتهای بیشتر برای پلتفرم خود و هدفمندتر ساختن آن جهت بهبود شرایط کسبوکار و خدمات بهتر به مخاطبین خود (چه وندورها و چه مشتریان) گام برداشتیم.
وی برآورد این مجموعه از تجربه شرکت در این نمایشگاه را اینطور بیان کرد: نمایشگاه ۲۰۲۳ ایران ریتیلشو از نظر مجموعه ما، بهترین دوره این مجموعه نمایشگاهها بود. این رویداد بعد از ۴ دوره برگزاری به پختگی و تکامل رسیده بود.
وی افزود: در مجموع نمایشگاه خوشمخاطبی بود؛ مخاطبان آن میدانستند که دقیقا دنبال چه هستند و پاسخهای خوبی هم برای دغدغه فعالان این حوزه ارائه شد. ما فکر میکنیم میان برگزارکنندگان این نمایشگاه، غرفهداران و بازدیدکنندگان آن همپوشانی خوبی وجود داشت. شرایط برای فعالیتهای بیزینسی هم بهخوبی فراهم بود.
از مدیرعامل پلتفرم برنُس مد درباره دستاوردهای این مجموعه در نمایشگاه پرسیدیم؛ شیرازیها پاسخ داد: ما تقریبا بیشتر از حدی که برای این نمایشگاه مدنظرمان بود به اهدافمان رسیدیم و توانستیم اهداف بیشتری را به دست آوریم و مسیر آینده خود را سهلتر و راحتتر دنبال کنیم و خودمان را به عنوان یکی از رقبای نوظهور پلتفرمهای مُد و فشن معرفی کنیم. همچنین به عنوان یکی از برندهای فعال در حوزه مُد و فشن، نشان دادیم که با قدرت و ایدههای نو میتوانیم بهسرعت بازار را بهدست آوریم.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in