پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
گزارش‌ها یادداشت‌های متخصصین

روایت توحید علی‌اشرفی از جشنواره کن‌لاینز فرانسه: کن‌لاینز ۲۰۲۴، جایی که ایده‌های برتر بازاریابی به دنیا معرفی می‌شوند

مرجان عبدی مرجان عبدی
22 خرداد 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
روایت توحید علی‌اشرفی از جشنواره کن‌لاینز فرانسه: کن‌لاینز ۲۰۲۴، جایی که ایده‌های برتر بازاریابی به دنیا معرفی می‌شوند
زمان مطالعه: 3 دقیقه

جشنواره تبلیغات کن، بزرگ‌ترین رویداد تبلیغات در جهان بزودی آغاز می‌گردد. رسانه دی‌ام برد قرار است این جشنواره را با روایت توحید علی‌اشرفی که از نزدیک در این رویداد حضور دارد، پوشش دهد. در ادامه یادداشتی از وی را می‌خوانید.

بزرگترین رویداد سالانه بازاریابی و تبلیغات جهان در سال ۲۰۲۴ از هفدهم لغایت بیست‌ویکم June در شهر ساحلی کن فرانسه شروع به کار خواهد کرد. Cannes Lions 2024 با حضور بیش از ۲۵ هزار نفر شامل مدیران بازاریابی برندها، استراتژیست‌های خلاقیت و برندسازی آژانس‌های تبلیغاتی و رسانه‌دارهای معتبر برگزار خواهد شد. جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن‌لاینز تنها یک جشن اعطای جوایز ارزشمند شیرهای کن نیست؛ بلکه محلی است که ذهن‌های خلاق در بازاریابی گرد هم می‌آیند تا ایده‌های نوآورانه خلق کنند.

سخنرانی‌هایی برای خلق آینده

کن‌لاینز فقط بررسی و اعلام دستاوردهای درخشان گذشته نیست؛ بلکه موضوع اصلی آن، شکل دادن به آینده صنعت تبلیغات است. درواقع برنامه اصلی این رویداد ۵ روزه شامل سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی به رهبری غول‌های بازاریابی و تبلیغاتی و نخبگان در حال ظهور است. این جلسات به جدیدترین روندها در بازاریابی، فناوری و تبلیغات می‌پردازند و شرکت‌کنندگان را با ارائه اطلاعات لازم و الهام‌بخشی برای توسعه به‌کارگیری خلاقیت در پروژه‌های خود تجهیز می‌کنند.

در طول این رویداد بیش از ۵۰۰ نفر از شخصیت‌های برجسته در بازاریابی، تبلیغات و خلاقیت صحنه کن‌لاینز را تسخیر می‌کنند و تخصص خود را از طریق سخنرانی‌های آموزنده و کارگاه‌های تعاملی به اشتراک می‌گذارند. از این‌رو کن‌لاینز یک فرصت نادر برای یادگیری از ذهن‌هایی است که آینده صنعت را خلق می‌کنند.

حضور پررنگ شرکت‌های تکنولوژی محور

یکی از ویژگی‌های کن‌لاینز امسال حضور و سخنرانی مدیرانی از بزرگترین برندهای تکنولوژی جهان در این رویداد است. قطعا افرادی مانند ایلان ماسک (مالک ایکس (توئیتر سابق)، تسلا، اسپیس ایکس)، آلکساندر چن (مدیر آزمایشگاه خلاقیت Google)، ماریا موراتی (مدیر تکنولوژی OpenAI)، آلکس اسکولاتز (مدیر ارشد بازاریابی Meta) و بسیاری دیگر نمی‌توانند سخنرانی و حضور در مهمترین رویداد بازاریابی و تبلیغات جهان را نادیده بگیرند؛ چرا که این شرکت‌های پیشرو آینده فناوری بازاریابی را در کن‌لاینز به نمایش می‌گذارند. از تحلیل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تا تجربیات واقعیت مجازی، این نوآوری‌ها نگاهی به ابزارها و تکنیک‌هایی ارائه می‌دهند که نحوه ارتباط برندها با مخاطبان را در سال‌های آینده شکل خواهند داد و قطعا بخش بزرگی از افق مالی آینده آن‌ها از بستر نوآوری و ارتباط‌سازی در صنعت تبلیغات و خلاقیت خواهد بود.

شیرهای کن همانند جوایز اسکار

برنده شدن یک شیر کن، به شاخصی جهانی برای دستاوردهای خلاقانه و برجسته در صنعت بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است. جوایز شیر کن نمادی هستند که نشان می‌دهند فرد یا شرکت برنده آن توانسته علاوه بر برقراری ارتباط عمیق با مخاطبان کمپین، مرزهای آنچه‌ که در صنعت بازاریابی و تبلیغات می‌توان به دست آورد را نیز جابجا کرده است. از جوایز معتبر گرند پریکس تا شیرهای طلایی و نقره‌ای، این جوایز معیار برتری خلاقانه در صنعت را تعیین می‌کنند. شاید آرزوی هر یک از فعالان صنعت تبلیغات، بازاریابی و خلاقیت در سراسر جهان باشد تا بتوانند با بدست آوردن یکی از شیرهای کن نام خود را در این حوزه جهانی کنند.

در مناطق نمایشگاهی اختصاصی رویداد کن‌لاینز، کمپین‌های برنده جوایز بخش‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند. از این جهت این رویداد فرصت منحصربه‌فردی است تا بهترین کارهای خلاقانه از سراسر جهان را از نزدیک ببینیم و برایمان الهام‌بخش باشد.

شبکه‌سازی جهانی متخصصان

با توجه به حضور بیش از ۲۵ هزار نفر از متخصصان و صاحب‌نظران بازاریابی، تبلیغات و خلاقیت از بیش از ۶۰ کشور جهان در کن‌لاینز ۲۰۲۴، این رویداد فرصت بسیار ارزشمندی برای شبکه‌سازی، توسعه دایره ارتباطات تخصصی و تعریف پروژه‌ها و برنامه‌های همکاری مشترک بین شرکت‌کنندگان است. از جلسات صبحانه تا پذیرایی‌های شبانه، این مراسم‌ها فضایی برای حرفه‌ای‌های سراسر جهان فراهم می‌کنند تا ارتباط برقرار کنند، ایده‌ها را به اشتراک بگذارند و همکاری‌های جدیدی را آغاز کنند.

همچنین برای تسهیل ارتباطات شرکت‌کنندگان این رویداد، سازمان برگزاری کن‌لاینز، اپلیکیشن کاربردی را برای این رویداد طراحی کرده است تا شرکت‌کنندگان در بستر این اپلیکیشن بتوانند نام، تخصص، سمت شغلی و اطلاعات یکدیگر را مشاهده کرده و درصورت نیاز و تمایل باهم جلسه تنظیم کرده و گفتگو و تبادل نظر کنند.

قطعا در روزهای آینده و در زمان برگزاری این رویداد جهانی اخبار جذاب و پراهمیت بسیاری را از آن در رسانه‌ها خواهیم دید.

لازم به ذکر است که توحید علی‌اشرفی؛ معاون بازاریابی علی بابا و مشاور بازاریابی و برندسازی در رویداد کن‌لاینز ۲۰۲۴ حضور دارد و گزیده‌هایی از این رویداد را از طریق گروه رسانه‌ای دی‌ام‌برد و صفحات سوشال شخصی پوشش خواهد داد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین