پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
یادداشت‌های متخصصین

الهام چاقری مدیر ارشد برند شرکت شیبا از تولید بزرگترین پاستیل دنیا می‌گوید

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
31 مرداد 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
الهام چاقری مدیر ارشد برند شرکت شیبا از تولید بزرگترین پاستیل دنیا می‌گوید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

برند شیبا متعلق به شرکت تولیدی شیوا، قدیمی‌ترین برند تولیدکننده پاستیل در ایران است که در بین کودکان و بزرگسالان محبوبیت خاصی دارد. شیبا با ساخت بزرگترین پاستیل به شکل دلفین، همه مردم را به حفظ و احترام به محیط‌زیست و توجه به دلفین‌ها، شناخت بیشتر درباره آن‌ها و تلاش برای بهبود وضعیت زندگی حیوانات دعوت کرد. حیواناتی مثل دلفین‌ها که به انسان خیلی نزدیک هستند، باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند و به این خاطر این پاستیل بزرگ به شکل دلفین درست شد. چون دلفین‌ها موجوداتی مهربان، شاد، صمیمی و باهوش هستند که متاسفانه در سال‌های اخیر نسبت به آن‌ها بی‌مهری‌هایی هم صورت گرفته است. این اقدام به دنبال آگاهی‌رسانی برای افراد جامعه صورت گرفت که درباره زندگی و شادی دلفین‌ها فکر کنند.

ساخت این پاستیل با وزنی معادل یک تن و ۲۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم، یک ایده از پیش طراحی شده بود که برند شیبا برای پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای خود در خصوص محیط‌زیست، شادی حیوانات و شناخت و آگاهی‌‌رسانی از زندگی دلفین‌ها اجرا شد. روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه سال ۱۴۰۰، باغ کتاب تهران، پایتخت ایران، شاهد یکی از متفاوت‌ترین رویدادهای ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس بود.

در این رویداد، که با حضور تعداد زیادی از کودکان، بزرگسالان و خانواده‌های تهرانی و همراهی چهره‌های سرشناس رسانه‌ای و خبرنگاران رسانه‌های گروهی فارسی زبان، برگزار شد، از بزرگترین پاستیل ساخته شده توسط بشر، به وسیله یک برند محبوب ایرانی به نام «شیبا» رونمایی شد.

حضور آنلاین کارشناسان کتاب رکوردهای گینس که بر ثبت این رویداد نظارت داشتند از نکات حائز اهمیت این رویداد بزرگ و هدفمند به شمار می‌رفت.

برند شیبا به عنوان بزرگترین تولیدکننده پاستیل در ایران، علاقه‌مند است شعار «شادی برای همه» را به طور عملی و در سطح جهانی، محقق سازد و در این راستا معتقد است که شادی، علاوه بر بچه‌ها و خانواده‌ها و همه مردم، حق طبیعی حیوانات و بخصوص دلفین‌ها است. ماموریت دلفین بزرگ پاستیلی شیبا، ترویج چنین ایده و توسعه چنین فرهنگی بود.

بیش از یک سال برای ساخت این پاستیل زمان صرف شد که ۷ ماه برای کارهای مطالعاتی و ۵ ماه برای امور تولید و تست و اجرا زمان صرف شد، تا ترکیبی از توانایی، هدف، ماموریت و مسئولیت اجتماعی برند را با محوریت شادی و محیط‌زیست به منصه ظهور برساند.

شرکت تولیدی شیوا با طرح این مساله که شیبا با تجربه تولید نزدیک به ۲۹ سال و سابقه فعالیت از سال ۱۳۷۲، قابلیت انجام این کار را در خود می‌دید و توانست با استفاده از تجربه خود در کنار تکنولوژی و دانش، بزرگترین پاستیل دنیا را بسازد تا در ابعاد جهانی منعکس شود. چون ثبت رکورد در کتاب جهانی گینس می‌تواند به توسعه و ترویج اهداف فرهنگی و رسانه‌ای این برند، در جغرافیای جهانی کمک کند.

پس از رونمایی از بزرگترین پاستیل جهان مجددا آن به کارخانه برگردانده و آب شد و در بسته‌بندی‌های کوچک‌تر و به صورت تعداد محدود و کلکسیونی به فروش رسید و عواید آن به موسسه طرح سرزمین با کمک موسسه خیریه نیکان ماموت تقدیم گردید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین