پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

داده محوری با علی رسولی مدیر بازاریابی دیوار، در اپیزود سوم پادکست دی‌ام برد

مرجان عبدی مرجان عبدی
14 مهر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
داده محوری با علی رسولی مدیر بازاریابی دیوار، در اپیزود سوم پادکست دی‌ام برد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قسمت سوم پادکست دی‌ام برد منتشر شد. دی‌ام برد بعد از اپیزود‌های اول و دوم این بار برای اپیزود سوم خود به سراغ موضوع کلیدی و موثر داده محوری رفته است.
اپیزود سوم پادکست دی‌ام برد را اینجا گوش کنید.

علی رسولی، مدیر بازاریابی دیوار

علی رسولی مدیر مارکتینگ دیوار و مدیر ناوگان سابق الوپیک با شروع به کار در های‌وب وارد اکوسیستم شده است که در این اپیزود مهمان پادکست دی‌ام برد است. با موضوع داده محوری از زمین تا آسمان، پیرامون اهمیت داده محوری و داده محور شدن در سازمان‌ها و استارتاپ‌ها با او به گفت‌وگو نشسته‌ایم. علی رسولی در این اپیزود توضیح می‌دهد که چطور در دیوار بر اساس داده و داده محوری مارکتینگ می‌کنند،‌استراتژی مشخص می‌کنند و تحلیل انجام می‌دهند.

عناوین مورد بحث

  • مسیر کاری مهمان
  • ساختار تیم مارکتینگ دیوار
  • نحوه جمع آوری داده
  • چرا دیتا محور باشیم؟
  • چطور در دنیای داده سرگردان نشویم؟
  • چرا داده محوری سخت بنظر می‌رسد؟
  • سدهای داده محوری
  • تاثیر داده محوری در بازاریابی
  • کیس استادی داده محوری در دیوار و کارنامه
  • چطور دیتا جمع آوری کنیم

برای شنیدن این قسمت، کافیست DM Board را در کست‌باکس جستجو کنید، یا در اینجا کلیک کنید.

حامی پادکست

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

 

بخوانید  تحلیل داده، مهندسی داده و مشکلات سر راه دادمحور شدن

 

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

اخوان
اخوان

سلام مرسی از این پادکست عالی استفاده کردیم واقعا
یه سوال من هرپی توی کست باکس شما رو سرچ میکنم نمیاره؟
اونجا چنل ندارید؟

    هادی مرادی
    هادی مرادی

    داریم. با سرچ هم میاره. انگلیسی سرچ کنید

پلاتین