پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

رودررو با رضا نویدی‌نکو مدیرعامل آژانس نکس‌لوکس درباره بازاریابی برای نسل زد در ایران

مرجان عبدی مرجان عبدی
19 اسفند 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رودررو با رضا نویدی‌نکو مدیرعامل آژانس نکس‌لوکس درباره بازاریابی برای نسل زد در ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این ویدیو هادی مرادی سردبیر دی‌ام برد با رضا نویدی مدیرعامل آژانس nextlooks درباره گزارش منتشر شده این آژانس راجع به عادات رسانه‌ای این نسل صحبت کردند.

نویدی در این قسمت گفت: ۲۰٪ جمعیت کشور ما نسل زد یعنی بازه سنی بین ۱۲ تا ۲۶ سال هستند ولی به بازاریابی برای این نسل توجه کافی نشده است.

چندی از مواردی که در این گفتگو به آن پرداخته شده است:

  • ارزش تجاری مارکت نسل زد ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است.
  • چه طور برای نسل زد محصول تولید کنیم؟
  • چه نوع تبلیغاتی برای نسل زد جذاب است؟
  • چطور محصولات فعلی‌مان را به نسل زد ارائه کنیم؟
  • عادات رسانه‌ای نسل زد چه هستند؟
  • چرا آژانس‌هایی که محتوای متناسب با نیاز نسل زد بسازند نداریم؟
  • چرا کماکان در حال تولید محتوا با مدل‌های سابق هستیم؟
  • چه برندهایی اخیراً ویدیوهای جذاب برای نسل زد تولید کرده‌اند؟
  • چرا کوبرندینگ اینقدر میان نسل زد محبوب است؟
  • بررسی چند نمونه موفق خارجی بازاریابی برای نسل زد
  • بسته‌بندی برای نسل زد باید چگونه باشد؟
  • چرا کسب‌وکارهای ایرانی برای هدف‌گیری نسل زد ریسک نمی‌کنند؟

ویدیوی این گفتگو جذاب را می‌توانید در کانال آپارات و یوتیوب دی‌ام برد تماشا کنید یا در کست‌باکس و شنوتو گوش کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

الهه
الهه

خیلی گفتگوی جذابی بود .
یکی از شرکت های ایرانی که به نظرم خیلی باحال داره تغییر میکنه یواش یواش شرکت نیوساد هست . محصولات دستمال مرطوبش خیلی جذاب شده منی که 23
سالمه اصلا شده جزو بهترین هام که باید توی کیفم داشته باشم .

پلاتین