پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

پادکست جدید دی‌ام برد منتشر شد: پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست تا موفقیت آژانس‌ها با سام نفیسی

مرجان عبدی مرجان عبدی
25 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پادکست جدید دی‌ام برد منتشر شد: پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست تا موفقیت آژانس‌ها با سام نفیسی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در اپیزود هفدهم از پادکست دی‌ام برد به سراغ یکی از فعالین قدیمی‌ و متخصص در حوزه تبلیغات و بازاریابی رفته‌ایم و با او پیرامون پیج در تبلیغات به گفتگو پرداخته‌ایم.

در این گفتگو جذاب سام نفیسی مشاور و استراتژیست بازاریابی، برندینگ و ارتباطات درباره پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست آن تا موفقیت آژانس‌ها صحبت می‌کند و تجربیات خود را بعنوان یکی از قدیمی‌های این حوزه با ما به اشتراک می‌گذارد.


نسخه صوتی این گفتگو را می‌توانید از اپلیکیشن‌های پادگیر مانند کست‌باکس و شنوتو دی‌ام برد بشنوید و ویدیو این گفتگوی جذاب را از کانال آپارات و یوتیوب دی‌ام برد تماشا کنید.

برخی از موضوعاتی که در  اپیزود می‌شنوید:

  • راجع به اینکه پیچ چیست و چه کارکردی دارد؟
  • هدف از برگزاری پیچ چیست؟
  • آیا امروزه آژانس‌ها با هدف آپدیت شدن مجموعه خود در پیچ‌ها شرکت می‌کنند؟
  • فیلترها و ارزیابی‌هایی که برای شرکت کردن در پیچ‌ها انجام می‌شود چیست؟
  • مسئولیت مجموعه برگزارکننده پیج چیست؟
  • آیا کسب‌و‌کارها نگاه بلند مدت به آژانس‌ها دارند؟
  • چه زمانی باید در پیچ‌ها وارد شویم؟
  • جلسات پیج از کجا و در چه مرحله‌ای انجام می‌شوند؟
  • نیازهای آژانس‌ها برای شروع پیچ چیست؟
  • اهمیت بریف دادن در شرکت در پیچ
  • اهمیت لید کردن پیچ‌ها
  • چه افرادی لازم است در جلسات پیچ حضور داشته باشند؟

 

این گفتگوی جذاب از سام نفیسی و تجربه‌های ارزشمند او در حوزه تبلیغات را از دست ندهید.

 

حامی این قسمت

نرم‌افزار حسابداری هلو

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین