پادکست
پادکست جدید دیام برد منتشر شد: پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست تا موفقیت آژانسها با سام نفیسی
مرجان عبدی
25 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در اپیزود هفدهم از پادکست دیام برد به سراغ یکی از فعالین قدیمی و متخصص در حوزه تبلیغات و بازاریابی رفتهایم و با او پیرامون پیج در تبلیغات به گفتگو پرداختهایم.
در این گفتگو جذاب سام نفیسی مشاور و استراتژیست بازاریابی، برندینگ و ارتباطات درباره پیچ در تبلیغات، از برگزاری درست آن تا موفقیت آژانسها صحبت میکند و تجربیات خود را بعنوان یکی از قدیمیهای این حوزه با ما به اشتراک میگذارد.
نسخه صوتی این گفتگو را میتوانید از اپلیکیشنهای پادگیر مانند کستباکس و شنوتو دیام برد بشنوید و ویدیو این گفتگوی جذاب را از کانال آپارات و یوتیوب دیام برد تماشا کنید.
برخی از موضوعاتی که در اپیزود میشنوید:
- راجع به اینکه پیچ چیست و چه کارکردی دارد؟
- هدف از برگزاری پیچ چیست؟
- آیا امروزه آژانسها با هدف آپدیت شدن مجموعه خود در پیچها شرکت میکنند؟
- فیلترها و ارزیابیهایی که برای شرکت کردن در پیچها انجام میشود چیست؟
- مسئولیت مجموعه برگزارکننده پیج چیست؟
- آیا کسبوکارها نگاه بلند مدت به آژانسها دارند؟
- چه زمانی باید در پیچها وارد شویم؟
- جلسات پیج از کجا و در چه مرحلهای انجام میشوند؟
- نیازهای آژانسها برای شروع پیچ چیست؟
- اهمیت بریف دادن در شرکت در پیچ
- اهمیت لید کردن پیچها
- چه افرادی لازم است در جلسات پیچ حضور داشته باشند؟
این گفتگوی جذاب از سام نفیسی و تجربههای ارزشمند او در حوزه تبلیغات را از دست ندهید.
حامی این قسمت
نرمافزار حسابداری هلو
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in