وبینار رایگان راهکارهای جذبکاربر برای اپلیکیشنهای موبایل
فهرست مطلب
یکی از مهمترین نیازهای هر کسبوکاری، جذب کاربر یا مشتری است. حال بسته به نوع کسبوکار و محصول/خدمتی که ارائه میکند، میتواند روشهای مختلفی برای این کار وجود داشته باشد.
در این وبینار قصد داریم تا ابتدا از اهمیت موضوع جذبکاربر و جایگاه آن در فعالیتهای بازاریابی صحبت کنیم، سپس موضوع جذب کاربر برای اپلیکیشنها را مورد موشکافی قرار دهیم؛ تا ببینیم برای انجام آن چه زیرساختهایی مورد نیاز است، از چه روشهایی میتوان استفاده کرد و نهایتاً به چه شکل میتوان کاربرهای باکیفیتتری جذب کرد.
رایگان در این وبینار ثبتنام کنید.
مدرس
احمدرضا ناطقالهی، فارغالتحصیل کارشناسیارشد مهندسی کامپیوتر نرمافزار، که از سال ۱۳۹۵ فعالیت در زمینه بازاریابی دیجیتال را آغاز کرده و در حال حاضر مدیر بازاریابی شرکت بلوط است. او در کارنامه خود سابقه حضور به عنوان مدیربازاریابی دیجیتال در همراتکارت و حضور در تیم بازاریابی شرکتهای یارا و استودیوی بازیسازی مدریک را دارد.
سرفصلها
- چرا باید کاربر جذب کنیم و جایگاه آن در فعالیتهای بازاریابی کجاست؟
- استراتژی ما در جذبکاربر چه چیزی باید باشد؟
- زیرساختهای موردنیاز برای جذبکاربر برای اپلیکیشنها چیست؟
- چه روشها/کانالهایی برای جذبکاربر وجود دارد؟
- کمپینهای جذبکاربر چگونه طراحی میشوند؟
- چهگونه بودجهای که در اختیار داریم را مدیریت کنیم؟
- معیارهای ارزیابی کیفیت کاربران جذب شده چیست؟
- چهگونه میزان اثربخشی کمپینهای جذبکاربر را افزایش دهیم؟
ویدیو وبینار در اختیار شرکتکنندگان قرار میگیرد. از اینجا ثبتنام کنید
مخاطبین
- مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- مدیران کسبوکارها
- دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته بازاریابی
- افراد جویای فرصتهای شغلی و کارآموزی
- تمامی علاقمندان به بازاریابی و فروش
حامیان
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in