پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین رویدادهای حضوری

رویداد موضوعی چهارم دی‌ام برد: «نگاهی جامع به CRM، از استراتژی تا اجرا با متخصصین این حوزه»

مرجان عبدی مرجان عبدی
15 مهر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رویداد موضوعی چهارم دی‌ام برد: «نگاهی جامع به CRM، از استراتژی تا اجرا با متخصصین این حوزه»
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در چهارمین رویداد موضوعی دی‌ام برد بر موضوع CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان تمرکز کرده‌ایم. اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management که معمولاً آن را به شکل مخفف CRM مورد اشاره قرار می‌دهند، می‌تواند برای هرفرد معنای متفاوتی داشته باشد.

برخی با شنیدن این اصطلاح، بلافاصله به یاد نرم افزارهای CRM می‌افتند. اما برخی دیگر، آن را به عنوان بخشی از مدل ذهنی مدیران و یا حتی یک فلسفه برای کسب و کار در نظر می‌گیرند.

برای ثبت‌نام در چهارمین رویداد موضوعی اینجا کلیک کنید.

در این رویداد که در تاریخ ۲۱ مهر در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف برگزار می‌شود سعی می‌کنیم از وجوه مختلف به CRM پرداخته و نگاهی جامع به آن داشته باشیم.

چرا این موضوع را انتخاب کردیم؟

با افزایش رقابت در فضای کسب‌وکار و کاهش فاصله کیفی بین محصولات شرکت‌های مختلف، رقابت به مزایای دیگری کشیده شده و نحوه تعامل کسب‌وکار با مشتریانش، یکی از این مزایای تعیین‌کننده است. از سوی دیگر با افزایش کانال‌های ارتباطی کسب‌وکارها با مشتریان، لازم است هماهنگی بهتری بین این کانال‌ها شکل بگیرد.

دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از دلایل دیگر اهمیت این موضوع است. مشتریان اگر نتوانند حرف‌هایشان را به گوش شما برسانند، به سرعت ترغیب می‌شوند صدای اعتراض خود را به شکل گسترده به گوش دیگران برسانند.

سخنرانان

شیما اسلامی
مدیر ارشد ارتباط با مشتریان زرین رویا

سرفصل‌هایی که به آن پرداخته خواهد شد:

  • نقش CRM در صنعت FMCG
  • ارتباط هدفمند با مصرف‌کننده نهایی (End user)
  • کاربرد دیتابیس CRM در ارزیابی فعالیت‌های مارکتینگ
  • مطالعه موردی (Case study)  ارزیابی موفقیت کمپین از داده‌های CRM

سیاوش قربانی
تحلیل‌گر داده ارتباط با مشتریان دیوار

سرفصل‌هایی که به آن پرداخته خواهد شد:

  • راهکارهای تحلیل داده در CRM
  • چگونه داده‌های CRM را جمع‌آوری کنیم؟
  • الگوهای تحلیل و دسته‌بندی مشتریان در CRM
  • کاربردهای هوش مصنوعی در مراکز ارتباط با مشتری

تهمینه روح‌افزا
سرپرست ارتباط با مشتریان آسان پرداخت

سرفصل‌هایی که به آن پرداخته خواهد شد:

  • اهمیت همراستا بودن استراتژی CRM با OKR
  • شاخص‌های ارزیابی CRM
  • بررسی تفاوت و ارتباط CRM و CX (تجربه مشتری)
  • نقش CRM در CX
  • کنترل کیفیت فرایندهای CRM و تاثیر آن بر CX

بهنود قصریانی
مدیر موفقیت مشتریان پیام گستر

سرفصل‌هایی که به آن پرداخته خواهد شد:

  • مدیریت ارتباط با مشتریان در یک نگاه
  • جزایر داده‌ای: بررسی داده‌های هر دپارتمان و نحوه ایجاد سامانه یکپارچه
  • مدیریت ارتباط بازاریابی و مارکتینگ MRM
  • ۷۱ درصد احتمال شکست: از خرید تا استقرار نرم افزارهای CRM
  • شاخص‌های کلیدی مدیریت ارتباط با مشتریان

علی‌اکبر سلطانلو
معاون خدمات مشتریان علی بابا

سرفصل‌هایی که به آن پرداخته خواهد شد:

  • استراتژی در CRM
  • همسویی استراتژی CRM با استراتژی کسب‌و‌کار
  • استراتژی‌های مناسب پشتیبانی مشتریان براساس چرخه عمر محصول
  • بررسی سه مطالعه موردی (Case study) در علی بابا:
    تمایز خدمات
    کاهش هزینه
    افزایش درآمد

 

در چهارمین رویداد موضوعی دی‌ام برد از  اینجا ثبت‌نام کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

زهرازهرا
زهرازهرا

سلام بلیط ویدئو رو خریدم ولی بینکی ک پیامک شده برام کار نمیکنه و نمیتونم ببینم این ویدئو رو ☹️

    هادی مرادی
    هادی مرادی

    سلام شماره‌تون رو برامون ارسال کنید

علیرضا ستایش فر
علیرضا ستایش فر

باعرض خسته نباشید. و سپاس فراوان از نشر مطالب عالی، دیدگاه مدرن، و تلاش زیاد شما عزیزان دی ام برد، به دلیل اینکه ما شهرستان هستیم و امکان دسترسی به رویدادها کمتر است.لطفا گزارشات تکمیلی از سخنرانی ها نشر کنید. سالم و شاد باشید.

    هادی مرادی
    هادی مرادی

    با سلام. سپاس. حتما. البته این رویداد بلیت ویدیو هم داره که میتونید تهیه کنید.

      مهرنا
      مهرنا

      سلام از کجا میتونم بلیط ویدئو رو تهیه کنم؟

        هادی مرادی
        هادی مرادی

        سلام عدد ۱ رو برای اینستاگرام ما دایرکت کنین تا همکاران شرایط رو براتون ارسال کنن

    جواد منصوری
    جواد منصوری

    سلام.وقتتون بخیر
    ویدیو این رویداد چه جوری میتونم داشته باشم؟

پلاتین