رویدادهای آنلاین
وبینار رایگان راهاندازی باشگاه مشتریان، مزایا، چالشها و نمونههای موفق
تحریریه دیامبرد
4 فروردین 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
در این وبینار خانم سارا امیرینسب، مدیر مارکتینگ روژا، به مبحث کاربردی باشگاه مشتریان و لزوم آن برای کسبوکارها میپردازد. برای ثبتنام رایگان در این وبینار اینجا کلیک کنید.
جذب مشتری جدید برای یک شرکت بسیار هزینهبردارتر از حفظ مشتریهای موجود است. شرکتها با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آنها را راضی نگه میدارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند. به این ترتیب علاوه بر جذب مشتری جدید، با حفظ مشتریان سابقشان تعداد مشتریان و در نتیجه و فروششان را چند برابر میکنند.
با ثبتنام در این وبینار رایگان، ویدیو در پنل شما قرار خواهد گرفت.
حامیان
سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت وبمتریک
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in
سلام روز بخیر
برای ثبت نام در وبینار وبینار راهاندازی باشگاه مشتریان، مزایا، چالشها و نمونههای موفق زمانی که روی گزینه ثبت نام میزنم و وارد صفحه ایسمینار میشود هیچ چیزی نمایش داده نمیشود و امکان ثبت نام نیست.