وبینار رایگان برنامهریزی دادهمحور کمپینهای آفلاین (تبلیغات محیطی، تلویزیونی)
معمولا در کمپینهای ۳۶۰ درجه بخش اعظم بودجه (گاهی تا ۹۰ درصد) به رسانههای آفلاین اختصاص داده میشود.
برخلاف رسانههای آنلاین (دیجیتال)، دیتای بسیار کمی در خصوص این رسانهها وجود دارد و تیم کمپین بایستی بر حسب شهود یا تجربههای قبلی در خصوص بخش آفلاین تصمیم بگیرد. نداشتن دیتا در این حوزه، ارزیابی میزان اثربخشی این رسانهها و تصمیمگیری برای بهینهسازی آنها را پیچیده میکند. این در حالی است حتی پنج درصد بهبود در این حوزه میتواند تاثیر زیادی در بهینهسازی بودجه کمپین و بهبود میزان اثربخشی و نرخ بازگشت سرمایه کمپین بگذارد.
در این وبینار رایگان ثبتنام کنید.
معرفی مدرس: امیر عبادی اصل، فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع لیسانس و فوق لیسانس مدیریت تکنولوژی از دانشگاه تهران است. از سال آخر لیسانس (سال ۱۳۹۳) وارد بازار کار شد و در این ده سال در سمتهای کارآموز تحقیق بازار، کارشناس مناقصات، مدیر اجرایی، کارشناس تحلیل و بهرهوری سازمان، کارشناس ارشد توسعه بازار(فروش B2B)، کارشناس عملیات مارکتینگ و مدیر آفلاین مارکتینگ، تجربیاتی ارزشمند به دست آورده است که در این وبینار بخشی از آنها را با مخاطبین به اشتراک خواهد گذاشت.
با ثبتنام در این وبینار، ویدیو وبینار در پنل شما قرار خواهد گرفت.
سرفصلها
- برنامهریزی دادهمحور کمپینهای گوریلا و BTL (بررسی کیس کمپین توزیع فلایر کارنامه و توزیع پکیج پمپ بنزین)
- برنامهریزی دادهمحور کمپینهای ATL (بررسی کیس کمپین اقتصاد چرخشی و کمپین فروش سفارشی مشهد)
- برنامهریزی دادهمحور در تبلیغات تلویزیونی و اسپانسری (بررسی کیس اسپانسرینگ باشگاه پرسپولیس)
حامیان
سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت
مارکت وردپرس ژاکت
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in
چرا زدید رایگان ولی وقتی داخل ایسمینار میشیم 130 تومن پول میخواد؟؟؟؟
خود وبینار رایگان بوده، ویدیوش هزینه داره