رویدادهای آنلاین
وبینار برندسازی دیجیتال برای استارتآپها و کسبوکارهای کوچک
مرجان عبدی
27 تیر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فهرست مطلب
این وبینار از سری دوم وبینارهای دیام برد است که در روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد برگزار میشود.
برندسازی در استارتآپها و کسبوکارهای کوچک + رویکرد دیجیتال محور در برندسازی
مجید قاقازانی
مجید قاقازانی مدیر ارتباطات بازاریابی بیمیتو و ازکی مروری بر مفاهیم پایهای برند و برندینگ خواهد داشت و نیازهای برندینگ در فضای دیجیتال و استارتاپها را بررسی خواهد کرد.
پس از آن به طرح موضوع، بررسی نمونهها و استارتاپهای ایرانی با رویکرد برندینگ و نیز تفاوت برندینگ در بیزنسهای کوچک و متوسط پرداخته میشود.
راههای ساده و کاربردی در سنجش آگاهی از برند و نیز نمونههای موفق برندینگ در استارتاپ های ایرانی از دیگر مباحثی است که در این وبینار به آن پرداخته خواهد شد.
سرفصلهای این وبینار
- درباره برند
- برندینگ
- جایگاه برند
- ارزش پیشنهادی برند | Brand Value Proposition
- عصاره برند
- هویت برند
- برند پرسونا
- سنجش موفقیت برند
- نحوه تصمیمگیری در برندینگ
- اهمیت سفر مشتری در برند سازی
- برندینگ در ایکامرسها
- برندینگ در مارکت پلیسها
- رویکرد دیجیتال محور در برندسازی
- راه های سنجش آگاهی برند در استارتآپها
- نقاط تماس در برند – نمونه ایرانی
- راهکارهای توسعه برند (استراتژی توسعه برند)
حامیان این وبینار
مطالب پیشنهادی
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
هادی مرادی
راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
تحریریه دیامبرد
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in