پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان تقاطع هنر و مارکتینگ؛ رویکردهای کاربردی مدیریت هنری در بازاریابی، با مدیر هنری درسا

مرجان عبدی مرجان عبدی
25 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وبینار رایگان تقاطع هنر و مارکتینگ؛ رویکردهای کاربردی مدیریت هنری در بازاریابی، با مدیر هنری درسا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیریت هنری و  مارکتینگ ممکن است قلمروهای جداگانه‌ای به نظر برسند، اما در واقع به خصوص در دنیای دیجیتال امروزی عمیقاً در هم تنیده شده‌اند.

 مدیریت هنری نقش مهمی در ایجاد محتوای بصری قانع‌کننده‌ای دارد که با هویت برند در راستای رساندن پیام برند همسو می شود و در نهایت بر رفتار نهایی مصرف‌کننده تاثیر دارد.

به عنوان مثال، در دیجیتال مارکتینگ، مدیریت هنری همگام با ارایه بصری محصولات و خدمات، طراحی وب سایت و کمپین‌های تبلیغات دیجیتال با ایجاد دارایی‌های بصری جذاب و منسجم، می‌تواند تجربه کلی مشتری را بهبود بخشد و تصمیمات خرید را تشویق کند.

در وبینار بصورت رایگان ثبت‌نام کنید.

علاوه بر این، مدیریت هنری برند در کانال‌های آفلاین مانند تبلیغات چاپی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و VM نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند. صرف نظر از پلتفرم، هدف ایجاد نام تجاری یکپارچه است که در مصرف‌کنندگان تثبیت شود و نتایج قابل اندازه‌گیری را از نظر فروش و تعامل با برند ایجاد کند.

مدرس

الیکا شاهرودی، مدیر هنری برندهای درسا درباره خود می‌گوید: من کارشناسی خود را در رشته مدیریت جهانگردی علامه و کاردانی خود را در زمینه طراحی لباس دانشگاه الزهرا به اتمام رساندم و سپس دوره‌های آزاد مختلف مربوط به فشن را در ترکیه گذراندم.
می‌توان گفت سابقه کاری متنوعی دارم، از international business journalist and business developer گرفته تا سابقه مذاکرات اقتصادی B2B در یک پابلیکیشن london based به اسم the business year تا مدیر هنری صحنه و لباس تئاتر، مدیرهنری مجله واچار و پروداکشن دیزاینر چندین فیلم کوتاه که برنده جایزه هم شدند می‌رسیم به کارگردانی موزیک ویدیو یا عکاسی کمپین یا بازیگری تئاتر و فیلم کوتاه و … »

ویدیو وبینار پس از وبینار در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

سرفصل‌های وبینار

۱. نشانه‌شناسی بصری و هویت برند Visual Semiotics and Brand Identity

۲. تحلیل تجربی اقدامات متنوع خلاقانه Empirical Analysis of Creative Variations:

۳. پیامدهای روانشناختی و رفتاری طراحی بصری Psychological and Behavioral Implications of Visual Design

۴. ساختار روایی و ارتباطات متقاعدکننده Narrative Construction and Persuasive Communication

حامیان

پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا

 نرم افزار CRM داناپرداز

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in

پلاتین